Gå til innhold

Leter etter PC til maks 5,5K


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ville sterkt anbefalt og bygget en Stasjonær PC om du skal spille/evt recorde.

 

post-251819-0-57250000-1336684097_thumb.png

 

Litt over budsjett, men det er bare til å fjerne SSD'en så ligger du rundt 5500kr. SSD trengs ikke men anbefales da du får mye raskere loadings, og evt OS starter mye raskere.

 

Du kan også droppe Hyper 212 (som er en tredjeparts kjøler btw) og SSD'en for en i5 2500k prosessor istedet, som egner seg bedre for spilling. (Men tror ikke det er så store forskjellen viss du ikke skal overklokke).

 

Oppsettet er satt opp på dustinhome.no og frakten blir 99kr.

 

Ellers ville jeg bare si at her er omtrent samme pcen, (altså samme specs) bare annen byggekvalitet og produsent til 4,5k.

 

http://www.mpx.no/k/...ku=654274#extra

Endret av terje k.
Lenke til kommentar

Om Minecraft sammen med Fraps lagger bør du prøve det i Linux med RecordMyDesktop. Selve JREen er vel ikke noe særlig mye raskere, men det som ligger under er mye lettere. Linux håndterer mange filer på en gang bedre (Som er bra hvis du skriver og leser mye rart på en gang) og recording softwaren er utrolig mye bedre.

Lenke til kommentar

jeg ville ikke akkurat anbefalt en acer, da jeg har hatt 2 stykker der den ene varte i 2 år og på den andre så varte hdd-en i 2 timer :p men når de virker så er de jo greie :p

 

HDD'ene er det ikke Acer som lager. Jeg vet ikke, men det kan godt være at Asus og Acer bruker samme type HDD.

Eneste byggekvaliteten på Acere er dårlig, men akkuratt den der er grei.

Til han som starta posten: Acer pcen er akkuratt den samme som Asusen bare du sparer 1000kr.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...