Gå til innhold

Finn din neste spillpartner her


Anbefalte innlegg

Har du fått logget deg inn nå? Hvis ikke kan jeg sende e-postadressen du bruker på Diskusjon.no på PM til deg.

Disse spillene ligger inne så vidt jeg vet, hvis ikke skal vi sørge for å legge dem til.

Jeg tok feil. Det var en gammel konto jeg ikke bruker, tror jeg. Så det var visst feil e-post...

 

Kan du fortelle meg hvilken e-post jeg bruker? :p Takk.

Endret av Stian Aarskaug
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

*bump* ? Har jeg lov til dette? :dontgetit:

 

EDIT 1:

Jeg blir logget ut hvis jeg f.eks. trykker Turneringer, Artikler eller Brukere. Kan dere rette opp i dette? Har langt passord, og det er slitsomt å skrive det inn hele tiden. Også liker jeg å være pålogget selv om jeg lukker siden.

 

Nå får jeg ikke logget inn, se EDIT 2 nedenfor:

 

 

EDIT 2:

Det er noe alvorlig galt med påloggings-pop-up-en, jeg får ikke logget meg på! Jeg er 100% sikker på at både e-post og passord er helt riktig!

 

Jeg har prøvd å endre det på min.tek.no flere ganger, det blir lagret. Men når jeg prøver å logge inn på gamersparadise.no fungerer det ikke. Pop-up-en forsvinner uten noen feilmelding eller beskjed og jeg kommer tilbake til lobby-siden. Når jeg trykker Opprett lobby igjen får jeg samme pop-up som ber meg logge meg på! Prøver jeg igjen skjer det samme jeg har beskrevet over.

 

Har merket problemer med pålogging på diskusjon.no før, og har alltid sendt nytt på e-post. Sist jeg logget på med mitt eget passord var ifjor høst tror jeg. Tenkte ikke over det, og tenkte gang på gang at det måtte være jeg som hadde glemt passordet. Men jeg hadde jo endret det! Og det må jo ha blitt lagret når det står at innstillingene er oppdaterte?

 

Bruker Chrome. PC-en står på mange dager/uker på rad, så derfor er jeg alltid pålogget diskusjon.no.

 

 

Er dette noe dere kjenner til?

 

 

EDIT 3:

Jeg prøvde å endre passordet til et mye kortere og mindre avansert passord. Da uten tegn som "?" og "&--#60;" i tillegg til noen andre tegn jeg bruker.

 

Nå har jeg bare tall og bokstaver, ikke blokkbokstaver. Får se om dette fungerer.

 

Kan det være at tek-systemet ikke liker passordet mitt?

 

 

EDIT 4:

Et annet problem oppstår når jeg skal finne spill. Ta Battlefield: Bad Company (eneren) som eksempel.

 

Jeg kan ikke "scrolle" i søkeresultatene, så toeren dekker hele søkefeltet. Eneren er sikkert under, men jeg får ikke bladd ned. Har prøvd å trykke midterste museknapp, men dette skroller hele hovedsiden bakom, ikke søkefeltet.

 

Fix? :)

Endret av Stian Aarskaug
Lenke til kommentar

Kan prøve å slette småkakene fra Tek. men tror ikke det er det som er problemet. Passordet jeg har nå er bare et test-passord, som jeg ikke har hatt før. Det fungerer, men så snart jeg benytter mitt vanlige passord for diskusjon så får jeg problemer. Er såvidt jeg vet ikke noe problemer med test-passordet, men oppdaterer deg hvis noe oppstår.

 

Hva med de andre problemene, blir de sett på? :) Er det en plass dere heller vil ha feedback?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...