Gå til innhold

Finn din neste spillpartner her


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er noen svakheter med det.*Ingen Mulighet for å sette Dato og klokkeslett, er ikke alle som har tid til å idle hver dag.**Databasen er svak***Mangler mange titler

 

* Dette er først og fremst for å samle sammen spillere for å spille akkurat nå. Et eget system for å sette av dato og klokkeslett er under planlegging.

** Hva mener du med at databasen er svak?

*** Har du noen eksempler, så kan vi legge dem til

 

Den forsvinner når man oppdaterer (F5)

 

Hvilken nettleser bruker du?

Endret av TST
Lenke til kommentar

Med Databasen er svak så mener jeg at den er litt dum.

Opplevde ett par ganger da jeg skrev navnet på ett par titler at den ikke registrete eller fant spillet , men den fant det hvis jeg trikset litt med Navnene.

Feks så fant den ikke Mario Kart Wii når jeg skrev Mario kart, men den fant det når jeg skrev kart.

 

Ellers er det ett veldig bra tiltak.Har lenge vært på jakt etter noe sånt.

 

Lenke til kommentar

Hadde vært kjekt om spillene ble importert fra XBL/PSN/Steam så man slipper å bruke timer på å legge inn alt.

Raptr har fått til dette på en ganske så grei måte, der de tracker achivements og legger automatisk til spill man får achivements i.

Lenke til kommentar

Hadde vært kjekt om spillene ble importert fra XBL/PSN/Steam så man slipper å bruke timer på å legge inn alt.Raptr har fått til dette på en ganske så grei måte, der de tracker achivements og legger automatisk til spill man får achivements i.

Playfire logger nesten alt uavhengig om man sitter på konsoller eller pc så lenge det er online eller via Xfire/Steam

 

Lenke til kommentar

Midlertidig liste over spill jeg ikke kunne finne i listene(enten feil platform, eller spillet kunne ikke finnes i det hele tatt - også lagt til kommentar om spill som er listet som "ikke lansert", men som har vært ute lenge):

 

Shoot many robots

Alien swarm

Natural Selection 2

apb reloaded(IKKE det samme som APB)

Unreal tournament (eneren)

Braid (er lansert)

Worms: ultimate mayhem (PC)

Red faction guerrilla

Midnight club 2

AaAaAA!!! - A Reckless Disregard for Gravity

beyond good and evil (PC)

The longest journey

The longest journey: Dreamfall

Clones

Darwinia (er lansert)

Uplink

Deus ex (er lansert)

flatout (eneren)

hitman: codename 47

hitman 2: silent assassin

Max payne (eneren)

Max payne 2: the fall of max payne

Oddworld (hele serien til PC mangler)

Tom Clancy rainbow six 3: Athena sword (og gold edition)

Worms Reloaded

X: Tension

X: Beyond the frontier

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Midlertidig liste over spill jeg ikke kunne finne i listene(enten feil platform, eller spillet kunne ikke finnes i det hele tatt - også lagt til kommentar om spill som er listet som "ikke lansert", men som har vært ute lenge):Shoot many robotsAlien swarmNatural Selection 2apb reloaded(IKKE det samme som APB)Unreal tournament (eneren)Braid (er lansert)Worms: ultimate mayhem (PC)Red faction guerrillaMidnight club 2AaAaAA!!! - A Reckless Disregard for Gravitybeyond good and evil (PC)The longest journeyThe longest journey: DreamfallClonesDarwinia (er lansert)UplinkDeus ex (er lansert)flatout (eneren)hitman: codename 47hitman 2: silent assassinMax payne (eneren)Max payne 2: the fall of max payneOddworld (hele serien til PC mangler)Tom Clancy rainbow six 3: Athena sword (og gold edition)Worms ReloadedX: TensionX: Beyond the frontier

 

Takk. Vi skal gå over listen din og få lagt inn spill som mangler.

Lenke til kommentar

Hei

 

Rommene er kun åpne så lenge det er folk i dem.

Dette er først og fremst for å samle sammen spillere for å spille akkurat nå. Et eget system for å sette av dato og klokkeslett er under planlegging.

Ok, det er da enda bra =)

Med tanke på at det er lettere å finne partnere "on the go" og ikke atm!

Lenke til kommentar

Jeg er allerede logget inn på diskusjon.no, men jeg må logge på i tjenesten.

 

Blir bedt om e-post-adresse, men husker ikke om jeg har knuttet den primære eller den sekundære e-postadressen til diskusjon.no. Jeg vet jeg har prøvd å endret det, men vet ikke om jeg lykkes.

 

Så hadde vært fint om jeg allerede ble logget inn, når jeg allerede er logget inn på diskusjon.no. ;)

 

Får ikke logget meg inn! :(

 

 

 

Ellers synes jeg tjenesten virker genial! Skal prøve å spre den. Har dere Facebook-side (for de som bruker det, jeg gjør ikke), Google-side osv.? Dette hjelper jo. En banner eller artikkel på Tek-sidene kunne kanskje vært noe?

 

 

 

EDIT: Haha, under registrertingen sto det som følger: Mennesketest: (Velg hjertet), så må du velge en figur: sol, hjerte, apekatt, saks eller smilefjes.

 

Jeg trodde det var en slags forskning dere gjorde på brukerne, for å se hva folk valgte. :p Men skjønte litt etterpå at det bare var en test lignende Captcha for å hindre spam. ;)

 

 

 

EDIT 2: Håper jeg kan bruke denne tjenesten til spill som Live for Speed, Gran Turismo 5 osv. Er disse lagt inn?

 

 

 

EDIT 3: Er det Gran Turismo 5-turnering i år også?! Jeg vil være med!

Endret av Stian Aarskaug
Lenke til kommentar

Jeg blir bedt om å logge inn (samme pop-up) i Passord- og e-post-instillingene i kontrollpanelet. Slik har det ikke vært før. :p

 

Fikk logget meg inn, sendte glemt passord til Gmail-kontoen, fikk bekreftet det. Men ellers takk. ;) Hvorfor blir jeg ikke automatisk pålogget når jeg er pålogget diskusjon.no/de andre Tek-sidene?

Endret av Stian Aarskaug
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...