Gå til innhold

Samsung Galaxy S slettet bilder fra minnekortet


Anbefalte innlegg

Hei og takk til alle som tar seg tid til å lese dette :)

 

På fredag (4.5) skulle jeg hjelpe en bekjent med å få ført over en mappe med bilder fra hans Samsung Galaxy S Plus til minnekortet på telefonen.

Jeg koblet telefonen til en pc med USB-kabelen og satte en USB-penn i samme pc.

 

Først flyttet jeg bildene på telefonen over til en annen bildemappe på minnekortet, så begynte jeg å kopiere bildene (i alt to mapper, en gammel mappe som allerede var på minnekortet, og den nylig overførte mappen) over til USB-pennen.

 

Midtveis i kopieringen stoppet det hele opp, og jeg prøvde å føre over på nytt igjen.

 

På nytt stoppet overføringen, og da jeg begynte å sjekke for feil i mappene så la jeg merke til at den nye mappen plutselig hadde mistet alt av innhold.

118 bilder hadde plutselig blitt borte.

 

De lå ikke igjen på mobilen, de er ikke på USB-pennen og de ligger ikke på minnekortet.

 

I etterkant har jeg scannet minnekortet med diverse programmer for å se om jeg kunne oppdrive bildene igjen, men de eneste bildene programmene fant var de gamle bildene. De nye bildene er ikke å finne.

 

Jeg fikk heller ikke til å scanne selve mobilen, fordi den av en eller annen grunn ikke blir registrert som en lagringsenhet av pc-en, og programmene krever at man velger en lagringsenhet.

 

Er det noen som har vært borti et slikt problem før?

Jeg ønsker å få løst dette problemet ASAP, så om dere vet om noen programmer jeg kan bruke, eventuelt en eller annen fiks løsning så hadde det vært flott.

 

tl;dr: Mobilen slettet bilder fra minnekortet uten forvarsel, og jeg finner dem ikke med image recovery programmer. Need helps!

 

P.S. Jeg har hørt med selskaper som Infocare og Mcare som driver med sånt, men ingen av de var til noe hjelp (Mcare minst av dem).

Samsungs Supportsenter hadde ikke en dritt å bidra med -_-

 

På forhånd takk for svar :)

Endret av JTBringe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...