Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Dere som var "langtidsjomfruer", hvordan kom dere utav det ?


Anbefalte innlegg

Debbuterte når jeg var 18, er også lav og veltrent, dog var jeg ikke det på den tiden.. :p

 

Jeg var liksom den stille sjenerte, som aldri turte å snakke jenter, men det forbedret seg gradvis med åra. Jeg holdt litt på med en jente, hadde filmkvelder, før vi bare hoppet i det. Nå i ettertid har det vist seg at det egentlig ikke er så veldig vanskelig å få seg noe, har flere ganger bare spurt rett ut om vi skal knulle med suksess. Riktignok ikke det første jeg sier, men etter å ha småpratet litt. Men det er vel ikke de mest pripne kvinnfolkene. Hvis du har hatt jenter som har vært intressert skjønner jeg ikke helt hvorfor du ikke skal klare å få deg noe i nærmeste fremtid, er de intressert så vil de somregel ha sex også.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som 20 år i mitt andre forhold. Har aldri gått mye på byen eller drukket noe særlig og stort sett ventet på noen jeg kunne stole på. I forhold nr 1 når jeg var atten var ikke den andre halvparten interessert i sex, noe som var svert frustrerende når en endelig har funnet noen man vil ha. Et og et halv år senere slo vi opp pga flytting og i fjor høst måtte jeg min nåværende kjæreste som har en normal seksualdrift.

 

Følte ikke at mangel på erfaring var noe problem med nr 2. heller om det er det du er redd for. Anonym poster: c4906a55fe8f59025a154dfa9d521f52

Lenke til kommentar

Mange som sliter med dette. Gjelder å finne deg selv litt. Hvem vil du være? Vil du hooke opp med random jenter hver helg, eller vil du være en som finner ei bra jente, og koser deg med det? Eller liker du en mellomting? Utifra hva du velger der, vil veien din bli veldig anderledes.

 

Begynn å tenk over hvem du er. Hva sier du, hva gjør du. Se deg selv fra utsiden. Er du han litt stille, kjedelige, som folk må bli påmint om å be til fest? ELler snakker du for mye? For lite laidback? Å vurdere deg selv er ikke dumt, det viktigste er at du finner ut hvem du VIL være, ikke hvem andre vil du skal være. Jeg selv hadde en uvane om å alltid være litt klovnen i en gjeng, noe som hemmet meg en del på damefronten, men med små justeringer kan the road til vagina håpes for de fleste.

 

Er du ute etter å være playern på byen, anbefaler flere tråder her på forumet, som pickupartist blabla. Det høres teit ut med engang, men det funker. Jenter er simple vesener, spesielt med alkohol i blodet. Bra du tar vare på kroppen din forresten! LYkke til :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...