Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

Anmelde egen kommune

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenkte på om jeg evt hadde joina ett politisk parti som da hadde vunnet og meg i ledersetet så ville det ikke blitt pent å se på. Jeg føler også at politikere sjelden får utrettet de endringene de vil.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må jo faktisk stille til valg, eller akseptere en nominasjon. Man blir ikke plutselig dyttet fremst i rekken og stemt på. Selv om kanskje noen føler det slik.

• Liker 1
Skrevet

Dette med å være med i et politisk parti, behøver egentlig ikke å kreve noe av deg. Du kan velge selv hva du vil gjøre, når du vil gjøre noe og hvordan du vil gjøre det. Helst ville jeg anbefalt ungdomsdelen av partiet, da det er mer beregnet på ungdommer. De blir faktisk hørt i visse saker både lokalt og nasjonalt.

Forslag for å "stoppe" kirken kan foreksempel være å sette i gang en underskriftskampanje. Dersom nok er i mot, så er det vel et krav om at det må tas opp i kommunestyre eller noe(?). Litt usikker på denne...

Skrevet

Jeg har hørt at bl. a Olav-Kåre Vatnøy som eier det meste av butikkene i Knarvik, spytter en del millioner i kirken. Så alt kommer ikke fra kommunen...

Skrevet

det er desverre liten du kan gjøre, mange i sarpsborg prøvde å stoppe solbergtårnet, den det ble bygd for 40 mill. Da har det fått navnet 40 millioner skrapjern.

1282799968000_2830555881_3408413298x1000r.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...