Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Starte recovery på packard bell-maskin


Anbefalte innlegg

Har problem med en packard bell maskin:

 

* Husker ikke passordet til brukeren med administratorrettigheter

* Kan altså ikke starte Packard Bell recovery fra windows (kommer inn på en annen bruker, men denne har ikke rettigheter, men Packard Bell recovery-manager krever passord)

* Har googlet og prøvd F2, F8, F10 og F11 under oppstart, men kommer ikke inn på noe recoveryprogram da.

 

Ideer? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Slette passorder med "ntpasswd"? Utdyp :)

 

Maskinen var kjøpt ny for ikke lenge siden, og min 10 år gamle lillebror bestemte seg for å fyre den opp for første gang, og laget seg da en bruker, og denne brukeren ble da admin. Problemet nå er at lillebroren min ikke kan huske passordet sitt! :p

 

Det er win 7 home 32 bit på maskinen.

Endret av Memphis88
Lenke til kommentar

kommer helt an på om det er ny ell gammal PB.

 

gammel PB: trykk på f8 f9 f10, til du finner menyen der det står "reparer datamaskin", der finner du recovery management nederst.

 

Ny PB: Alt+f10, eller packard bell eRecovery i windows. haru ikke eRecovery i windows har du fjerna programvaren og det er fail :D

 

edit: du må ha passord i nesten alle tilfeller for å bruke medfølgende recoveryprogram. for å fjerne passord last ned "HIREN" og les på nett hvordan du bruker det. Jeg bruker Hiren hver dag på jobb og det funker i 99% av alle tilfeller

 

link til HIREN BOOTCD: http://www.hirensboo...BootCD.15.1.zip

 

eller ta med PC til PC-tekniker på elkjøp, de fjerner passordet ditt for 200 kroner ;) hehehe

Endret av Antonsenlarsen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...