Gå til innhold

Person of Interest, alle sesonger (Amerikansk sendetid)


Anbefalte innlegg

Synes sesong 4 ble veldig kjedelig utover sesongstarten, men likte alltid hva Brotherhood-plottene bidro til. Serien har en tendens til å bygge inn nye trusler godt over tid, fremfor at fiendene plutselig kommer inn i serien og heller utvikler dem der og da.

 

Ukas episode var spennende uten å avslutte med en cliffhanger. Neste episode er rett før juleferien, og personlig litt unødvendig synes jeg å sende når det er 3 ukers mellomrom fra ukas til neste.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Etter en uke med forkjølelse har jeg sett samtlige episoder fra piloten og fram til ctrl-alt-delete. Serien har utviklet seg veldig fra hva den var de første sesongene, og syns det er ganske gøy å følge med.

Som utvikler syns jeg if-then-else epiosden var veldig godt laget, og ga et stilig innblikk i hvordan maskinen tenker. Lo godt når maskinen måtte forenkle simuleringen :p

Bortsett fra noen småting så er det en veldig solid serie.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Elias :ohmy:  :ohmy:

Trist å se karakteren forsvinne, men han har vel kanskje utspilt sin rolle.

 

Nå er det ikke bekreftet at han er død, personlig tror jeg han overlevde.

 

 

Mange som roper ut ord som "fantastisk serie", men kommenterer ikke i tråden her. 

 

Uansett. Samaritan is going to be pissed off.

 

Person of Interest fornyet for sesong 5. :D

 

Samaritan er jo pissed off fra dag 1.

Hva er det som skiller Samaritan fra Skynet egentlig? Har den ikke skjønt at mennesker ikke er til og stole på? Harold sier jo til Greer at det er bare snakk om tid før den skjønner at du er irrelevant, da Greer svarer "vi er alle irrelevante". dafuq?

 

 

Fornyet?!"! OH _YEAHHHH!

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...