Gå til innhold

FX kortene::: Er de noe og ha eller?


Mempha

Anbefalte innlegg

En kamerat av meg kjøtefor litt tid tilbake et GeForce FX 5200 med 256 MB ddr ram. Men allikavel så føler jeg nesten at han sin maskin kjører med nesten like høy fps i de fleste spill som min maskin..

 

Min maskin er en : xp 1800 : Asus an266 vm hovedkort : GeForce 2 Pro : 256 pc 2100 DDR ram..

 

Kameraten min sin maskin : xp 2100 : Msi KT3ultra hovedkort : Gefroce FX 5200 Skjermkort : 1024MB pc2700 ddr ram...

 

Noen som aner hvoror?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Raskere minne, og kortet er litt nyere, rundt MX klassen.

Stikk over til ATi og stikk av med et Radeon kort 9600 Pro eller noe, så har du han.

Eller du kan eventuelt skifte HK til et NForce 2 basert system, og kjøpe bedre minne.

 

Men et nytt skjermkort er å foretrekke ja... men ikke FX 5200, hvis du absolutt skal ha nVidia ikke FX 5200.

Personlig ville jeg ikke hatt FX uansett, mest fordi de begynner å suge i DirectX 7 og 8, spesielt 7, og jeg spiller litt Flashpoint på LAN.

Lenke til kommentar

ja ok.. Nei hvis jeg vil ha noe så er det IHVERTFALL 9700 PRO :smile: Men allikavel så det kortet jeg har er det mest stabile, og forsåvidt raskeste kortet med tanke på alder, av de jeg har testa. Så jeg er veldig imponert selv da:)

 

Men etterhvert regner jeg med jeg kjøper et Radeon 9700 PRO eller 9800 hvis det har kommet:) Eller ihvertfalll hakket over 9700 ..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...