hessel Skrevet 3. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2012 (endret) Denne batterikongen med 3300 mAh batteri fortjener en egen tråd. Det er nå bekreftet at mobilen lanseres i Norge i løpet av mai. Motorola Razr Maxx Spesifikasjoner: Størrelse: 130,7 x 68,9 x 9 mm Vekt: 145 gram Batteri: 3300 mAh (opptil 380 timer standby) Maskinvare: Dual Core 1,2Ghz, 1GB RAM, 16GB internlagring, 16GB Micro-SD (medfølger), 4,3" 540x960 piksler Super AMOLED kapasitiv skjerm Operativsystem: Android 2.3.5 Gingerbread (oppgraderes snart til Android 4.0 ICS, eller leveres kanskje med ICS i EU) Teknologi/nettverk: CDMA800, CDMA1900, 3G/4G, Wi-Fi, DLNA, A-GPS, HDMI Kamera: 8 megapiksler, autofokus, LED-lys, 1080p HD-video Annet: Vannavvisende materiale, ripesikkert glass, micro-USB, 3,5 mm jack, micro-HDMI Les reviews hos CNET. Offisiell info Noen som vurderer denne istedenfor HTC One X, LG Optimus 4X HD eller Samsung Galaxy S3? Jeg tror jeg kommer til å velge denne pga. det fantastiske batteriet! Endret 3. mai 2012 av hessel Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 3. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2012 Har bestilt ombygningskit RAZR > RAZR MAXX fra statene siden jeg ikke orker og vente. Blir bra Telefonen er rask og fin og til mitt bruk er det faktis batteritid som gjelder. Ryktene sier at razr maxx eu versjonen kommer med ICS. Lenke til kommentar
hessel Skrevet 3. mai 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. mai 2012 Yess. For meg har batteritid blitt viktigste kriterium for valg av ny mobiltelefon. Razr Maxx vil være ypperlig til bruk på hytte-til-hytte-tur på fjellet (GPS-tracking med f.eks. Runkeeper). Lenke til kommentar
Linoran85 Skrevet 3. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2012 Slik jeg har forstått det så kan man ikke ta ut batteriet på denne? Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 3. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2012 Slik jeg har forstått det så kan man ikke ta ut batteriet på denne? Ikke uten og bryte garantien nei men mulig ja. Med riktig verktøy. Lenke til kommentar
hessel Skrevet 3. mai 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. mai 2012 Slik jeg har forstått det så kan man ikke ta ut batteriet på denne? Hvorfor skal du ta ut batteriet? Lenke til kommentar
Linoran85 Skrevet 3. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2012 Hovedgrunnen er jo at batterier har begrenset levetid... Og hvis telefonen henger seg totalt, hva da? Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 5. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2012 Jeg klarte ikke vente lenger, så jeg gikk for HTC One X (fantastisk skjerm!). Ellers har jeg alltid likt designet til Razr. Er meget spent på om det kommer en "Razr HD" som kan konkurrere med One X og Galaxy S3 (som skuffet meg). 1 Lenke til kommentar
hessel Skrevet 8. mai 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. mai 2012 Denne kommer i salg om få dager, og Amobil skal publisere test så raskt som mulig. Nå har jeg lest og sett så mange reviews at jeg har bestemt meg; denne skal jeg ha! Her er noen reviews fra c|net. . Lenke til kommentar
DesiTroll Skrevet 8. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2012 Hovedgrunnen er jo at batterier har begrenset levetid... Og hvis telefonen henger seg totalt, hva da? Batterier har vel et par år levetid, tipper jeg og mange av oss bytter mobil hvert år Og det finns alltid en måte å hard restarte mobilen in case telefonen henger seg osv.. F.eks. Xperia S.. Volume Up & Strøm knappen samtidig er tingen Lenke til kommentar
hessel Skrevet 9. mai 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. mai 2012 Mobiler har vel 5 års reklamasjonstid? Da kan man vel reklamere hvis batteriet ryker etter to år. Lenke til kommentar
hessel Skrevet 9. mai 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. mai 2012 Netonnet bekrefter at denne kan forhåndsbestilles i løpet av dagen i dag. Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 9. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2012 (endret) Mobiler har vel 5 års reklamasjonstid? Da kan man vel reklamere hvis batteriet ryker etter to år. Beklager synsingen, men tror batterier kun har 6 mnd garanti, da dette er å anse som forbruksvare (på samme måte som toner til laserskriver f.eks.). Noen...? Edit: Se denne tråden Dette gjelder da GARANTI. Som hessel påpeker, så er det 5 år REKLAMASJON på selve mobilen (i Norge). Forskjellen på garanti og reklamasjon er i hovedsak hvem som har bevisbyrden. (Og hvor vanskelig forhandler/produsent blir...) Endret 9. mai 2012 av Pey'J Lenke til kommentar
Linoran85 Skrevet 9. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2012 Netonnet bekrefter at denne kan forhåndsbestilles i løpet av dagen i dag. Nå ligger den ute: http://www.netonnet.no/art/telefon/mobiltelefon-uten-abonnement/merkevarer/motorola/motorola-razrmaxx/172157.5545/ Lenke til kommentar
hessel Skrevet 9. mai 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. mai 2012 Jepp, til kr. 4790. Herved bestilt! Lenke til kommentar
akamond Skrevet 9. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2012 Ekstrem stiv pris synes nå jeg. 1600 kroner (cdon vs netonnet) for bedre batteritid. Får vel mye mer telefon i S3 for kun noen hundelapper mer? 1 Lenke til kommentar
hessel Skrevet 10. mai 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. mai 2012 Razr Maxx sendes til meg fra NetOnNet i dag. Har fått sporingsnummer. Muligens er jeg første ordinære konsument i Norge som får den? NetOnNet var jo først ute av nettbutikkene, og jeg bestilte jo få minutter etter de la ut bestillingsmulighet i går. Gleder meg! Kommer tilbake til omtale/inntrykk av telefonen når jeg har fått den! 1 Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 10. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2012 Du blir nok den første ja Venter fremdeles på ombygningskittet mitt fra statene RAZR -> RAZR maxx. Kittet koster ca 1000kr om du skal ha med verktøy, så 1600 kr opp fra vanlig razr er vel som forventet. Kjører forøvrig ICS 4.0.4 Stabilt og fint. Selv om det ikke er noen vei tilbake til GB og man er sparka av oppdateringssyklusen til devs finner en vei tilbake (aka installeres på eget ansvar) http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1621014 1 Lenke til kommentar
Gullreven Skrevet 10. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2012 hehe Det får en si.. Veldig bra at du kommer tilbake med dine inntrykk av telefonen. Ser fram til å lese dem! Lenke til kommentar
hessel Skrevet 13. mai 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. mai 2012 Omtale av Motorola Razr Maxx 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå