Gå til innhold

Hvor mange tegn klarer du i minuttet?


trulsta

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har ikke tatt den testen. Er det bare å skrive mest mulig i word??

Har dere ikke sånn DrillProTuch på skolen?? haha, det har vi!! tror jeg fikk 400-450 eller noe sånt :shrug: Og jeg kan skrive mest i word her :D en gang ble det mange hundre sider!!

 

Nope...

Men så har vi hatt 3 t IT til sammen gjennom skolen. :cry:

Lenke til kommentar
Jeg har ikke tatt den testen. Er det bare å skrive mest mulig i word??

Har dere ikke sånn DrillProTuch på skolen?? haha, det har vi!! tror jeg fikk 400-450 eller noe sånt :shrug: Og jeg kan skrive mest i word her :D en gang ble det mange hundre sider!!

 

Nope...

Men så har vi hatt 3 t IT til sammen gjennom skolen. :cry:

3 timer?? gjennom hele året? oi oi, vi har vel et par i uka eller noe sånt vi :D bra maskin også vett'u :o kjører xp home :wink:

Lenke til kommentar
Jeg har ikke tatt den testen. Er det bare å skrive mest mulig i word??

Har dere ikke sånn DrillProTuch på skolen?? haha, det har vi!! tror jeg fikk 400-450 eller noe sånt :shrug: Og jeg kan skrive mest i word her :D en gang ble det mange hundre sider!!

 

Nope...

Men så har vi hatt 3 t IT til sammen gjennom skolen. :cry:

3 timer?? gjennom hele året? oi oi, vi har vel et par i uka eller noe sånt vi :D bra maskin også vett'u :o kjører xp home :wink:

 

Nei. 3 gjennom barneskolen.. :cry::cry:

Lenke til kommentar
Hadde en touch test på skolen her en dag, jeg klarte på det meste 574 tegn i minuttet mens jeg skrev en tekst som kom frem på skjermen :yes:

 

Hvor mange klarer du?

 

Var det etter hele testen var ferdig? Eller var det bare maks i hele teksten? Hvilken test var det?

Klarer rundt 280. Maks var noe over 600 helt i starten.

Lenke til kommentar

Jeg har faktisk ikke testet meg siden 8klasse og det var før jeg fikk meg min egen datamaskin så det var egentlig litt dårlig gjort. Har sett litt etter et program ,men jeg finner bare engelske programmer og jeg skriver MYE tregere Engelsk en jeg skriver norsk så det er ikke rettferdig.

 

Men for og si noe igjen: Vet noen om et program som er på norsk og man kan teste skrive hastgihet? Og alle må ta samme testen siden det er forskjellig ettersom noen av bokstavene sitter mer eller mindre krunglete til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...