Gå til innhold

[Løst] Ny TV maks 5000,-


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg har 5000kr på hånden, skal ha meg ny TV etter at min gamle TECO 37 tok kvelden

 

Så, hva anbefaler ekspertene? :)

 

Bruksområde: Jeg ser en del TV(HD Dekoder), spiller PS3 og bruker en Apple TV2. Jeg har receiver med høyttalere, så lyd spiller ingen rolle..

 

Størrelse: Mellom 42 - 47 tommer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Philips 47" 4606H er nok et fint alternativ.

 

Om du har mulighet til å streke budsjettet litt og vil ha litt større bilde og enda bedre bildekvalitet så er Panasonic 50" G30Y et røverkjøp.

 

Men husk at om du bestiller online så koster det endel med frakt, om mulighet for å hente på en av pickup plassene til Komplett så gjør det, evnt sjekk med Elkjøp om dem har samme utgaver/pris.

Lenke til kommentar

Henter på PICK UP i Oslo

 

Den Phillipsen har jeg sett på. Googlet reviews av den, og folk sier den sliter med latency (input lag).. Men jeg ser han som har kommentert på komplett.no IKKE har opplevd dette.. Er veldig usikker der altså, du har ikke noe info om det?

 

Evt kan jeg jo kjøpe den, teste og så levere inn om jeg ikke er fornøyd. Har vel rett på 30 dagers returrett etter kjøp på internett..

 

Edit: har også vurdert denne: http://www.mpx.no/k/ki.aspx?sku=629147 som mpx har på tilbud

Endret av Blax
Lenke til kommentar

Ja den LG skjermen hadde jeg glemt bort i farta, den burde du vurdere også. Spesielt om du er litt gira på 3D! Men den beste bildekvaliteten får du nok i Panasonic'en. Men det er igjen en plasma så om du er en som setter på et spill og setter det på pause mange timer så kan du få problemer.

Lenke til kommentar

Jeg gikk til slutt for en LG LED 47450N fra komplett.no til 4995,- .

Så langt meget fornøyd med den! Kanskje ikke den aller beste til gaming, men med litt tweaking ble det akseptabelt

 

Kanon TV til den prisen syntes jeg.. Søk på 47450U på google, masse reviews.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...