Gå til innhold

Kamptråd Chelsea- Barcelona


TurtelWar

Anbefalte innlegg

Flott at resultatet ente slik til slutt for min del, selv om jeg helst skulle sett Barca videre så får nok Chelsea juling som bare det i finalen, muligens bare en stopper som kan spille kampen også i Luiz, alt ettersom hvor lenge Cahill er skada.

Får meg ikke til å tro helt det som har skjedd her dog, Barca slakter Chelsea 90x2 men en god Cech og dårlige avslutninger hindrer dem mer enn noen av Chelsea sine utespillere gjør. Står fortsatt fast på at den beste taktikken mot Barca er høyt press framfor å parkere en buss forran mål.

 

Nå skal det nevnes at jeg hater Barca dypt, og til tider har det bikket over i en nærmest rabiat tilstand. (bare spør Maefteda) Men jeg forstår virkelig ikke all kritikken på balltrillinga deres. Det er Chelsea og lag som ligger likt som dem som gjør Barca kamper forbanna kjedelige, ikke Barca. Se på kamper der de blir møtt av lag som står høyere i banen og kjører intensivt press. Det er Chelsea og andre drittlag som spiller den drittfotballen vi har sett på display over to kamper nå som gjør det kjedelig, ikke det laget som faktisk spiller fotball.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Flott at resultatet ente slik til slutt for min del, selv om jeg helst skulle sett Barca videre så får nok Chelsea juling som bare det i finalen, muligens bare en stopper som kan spille kampen også i Luiz, alt ettersom hvor lenge Cahill er skada.

Får meg ikke til å tro helt det som har skjedd her dog, Barca slakter Chelsea 90x2 men en god Cech og dårlige avslutninger hindrer dem mer enn noen av Chelsea sine utespillere gjør. Står fortsatt fast på at den beste taktikken mot Barca er høyt press framfor å parkere en buss forran mål.

 

Nå skal det nevnes at jeg hater Barca dypt, og til tider har det bikket over i en nærmest rabiat tilstand. (bare spør Maefteda) Men jeg forstår virkelig ikke all kritikken på balltrillinga deres. Det er Chelsea og lag som ligger likt som dem som gjør Barca kamper forbanna kjedelige, ikke Barca. Se på kamper der de blir møtt av lag som står høyere i banen og kjører intensivt press. Det er Chelsea og andre drittlag som spiller den drittfotballen vi har sett på display over to kamper nå som gjør det kjedelig, ikke det laget som faktisk spiller fotball.

QFT har vel sjelden vært mer passende.

 

Vet godt hvor frustrert du har vært over Barca, men til gjengjeld så har Arsenal-fans utallige grunner til å være pissed på Barcelona. Forstår det godt. Er ikke blind for kritikk av Barcelona selv om jeg ofte må forsvare dem, men mye av kritikken mot dem går av skaftet. Anglofilien i Norge overgår all mulig "Barca-runking" som finnes i media, det er sykt hvordan folk skal gå ut mot dem. Står fortsatt på at mye av det går på hvor mye suksess de har hatt. Kan huske hvor mange som gledet seg over at dommeren endelig dømte mot Chelsea og hvordan de for en gangs skyld hadde uflaks etter Øvrebø i 09.

 

Du skal få en gave for et godt innlegg:

 

fabregastrophies.jpg

Endret av Maefteda
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Faen, her går vi rundt hverandre altså. Enig med deg på alle punkter der, selv om jeg elsker engelsk fotball blir jeg mektig lei av anglofilien som til tider herjer i landet. Merker jeg blir merkverdig provosert over alle som plutselig heier på Chelsea i dag, som før trekninga mot Barca hatet dem og ønske dem ingen suksess pga pengedopinga. (Noe som selvsagt er riktig holdning)

Er det viktigere for alle dem at Barcelona ikke vinner, uansett faen hva annet som ender opp med å vinne?

Lenke til kommentar

Jeg er en Barca-hater, om jeg skal tilskrive det media sin hype, fanboysa som har poppet opp, anglofilien, eller tapene mot dem i finalen, jeg vet ikke. Vet bare at det føles godt å se at Barca, selv om de har dommeren med seg, taper. Jeg beklager Maeftda, det er bare slik.

 

Sånn helt seriøst så er det nok fenomenet Barca og hypen rundt det jeg hater, og ikke laget som sådan.

Endret av Hyrlen
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

2 fantastiske kamper spilt.

Chelsea gjør en helomvending i spillestil, noe ikke Barca greier.

Chelsea vant fortjent, og det med 10 man mindre etter en lattermild idiotisk oppførsel fra Terry.

 

True Blue!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...