Gå til innhold

Bollywood-filmer :)


Adii

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg måtte starte en tråd, der vi kunne diskutere bollywood. Selv er jeg stor tilhenger, siden jeg er født i India og vokst opp med indiske filmer.

 

 

Dette er jo verdens største filmindustri! Uttallige filmer å velge i, så jeg håper det finnes noen entusiaster der ute.

 

Hvilke bollywood-filmer har dere sett? :wee:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dilwale Dulhania Le Jayenge er jo en klassiker, og kan godt sees på som inngangsporten til Bollywood. Den mest kjente av de alle vil jeg tro :wee:

 

Lage Raho Munna Bhai er morsom og passer godt for de som liker komedie. Dabangg er ganske ny, fullspekket med action. Kommer ikke unna kjærlighet og sanger da, som er et must i alle filmer.

 

Har mange favoritter i tillegg til de som er nevnt: Devdas. Kabhi Khushi Kabhie Gham, Kuch Kuch Hota Hai, Khal Nayak og Fanaa :)

Lenke til kommentar

Tenkte jeg måtte starte en tråd, der vi kunne diskutere bollywood. Selv er jeg stor tilhenger, siden jeg er født i India og vokst opp med indiske filmer.

 

 

Dette er jo verdens største filmindustri! Uttallige filmer å velge i, så jeg håper det finnes noen entusiaster der ute.

 

Hvilke bollywood-filmer har dere sett? :wee:

 

Jeg er på utkikk etter Indiske filmer UTEN sang og dans. Vet du om noen? (Har sett Pather Panchali)

Lenke til kommentar
  • 11 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...