Gå til innhold

Nettbutikker?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare vær obs på at når du reiser utenom de kjente og til de små så tar du en risk.

Er mange som har brent seg opp igjennom årene på handel av PC deler og når dette røk 1-2 år senere så var butikken konkurs og borte vekk, og RMA blir da straks ekstremt vanskelig.

Lenke til kommentar

Bare vær obs på at når du reiser utenom de kjente og til de små så tar du en risk.

Er mange som har brent seg opp igjennom årene på handel av PC deler og når dette røk 1-2 år senere så var butikken konkurs og borte vekk, og RMA blir da straks ekstremt vanskelig.

 

Så det er umulig?

Lenke til kommentar

Du må da forholde deg til importør og / eller produsent og disse er ikke like greie å ha med å gjøre.

Finnes skrekk eksempel på hvor krangelen har varet i over 6 måneder, noe jeg synes er god nok grunn til å handle hos de store som virkelig må forholde seg til norsk lov.

Lenke til kommentar

Du må da forholde deg til importør og / eller produsent og disse er ikke like greie å ha med å gjøre.

Finnes skrekk eksempel på hvor krangelen har varet i over 6 måneder, noe jeg synes er god nok grunn til å handle hos de store som virkelig må forholde seg til norsk lov.

 

Okei, siden jeg kjøpte en laptop fra elprice i sommeren 2009. Har alltid hatt problemer med den, men ble verre og verre, flere ting som ikke funket som det skulle. Skulle da senere se opp på siden deres, men den finnes ikke lenger!

 

Har ikke kvittering, ordrenummer eller noe, men den er jo alltid i ordrehistorikken på nett. Men nå som den først og fremst ikke finnes mer (konkurs, oppkjøpt etc??) så blir jo det vanskelig. Er dette et problem som du snakker om? Og kan du evt hjelpe meg med dette? Reklamasjonsrett osv..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...