Gå til innhold

Den VELDIG uoffiselle tråden om Samsung Galaxy S3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ikkje mulig å bestille denne på abb enda? På Netcom sine sider finner eg ikkje ut kordan eg bestille på netcom youngtalk..

Skrevet

Lefdal har et lite søndags"tilbud", ligger på 4995 der idag. Greit nok hvis man vil ha uten abbonnement, de har jo fysiske butikker hvis det skulle være noe problem senere, enklere å forholde seg til.

Skrevet

Jeg har også bestilt meg en "blå" en for en stund siden... Bare så kjedelig å måtte vente så lenge før jeg får den....

Skrevet

Noen andre som gleder seg til den sedvanlige lykkerusen over å ha fått mobilen, etterfulgt av nedspamming av forumet med spørsmål om når andre tror man får telefonen, og synsingen om hva postmannen spiste til frokost i forhold til om han klarer å levere ut posten før tiden

• Liker 4
Skrevet (endret)

Noen andre som gleder seg til den sedvanlige lykkerusen over å ha fått mobilen, etterfulgt av nedspamming av forumet med spørsmål om når andre tror man får telefonen, og synsingen om hva postmannen spiste til frokost i forhold til om han klarer å levere ut posten før tiden

hahaha

Gleder meg i alle fall til lykkerusen over å pakke ut mobilen :p

Endret av HellMate
Skrevet

Som jeg skulle sagt det selv....

Så får vi andre bare fosse igjennom intetsigende innlegg, for å lete etter de med et minimum av substans.

• Liker 1
Skrevet

Hehe, sweet! Det er så digg når absolutt alle skal legge ut pakkesporingen her og fortelle hvor langt der er igjen før telefon er akkurat hjemme hos dem. Når jeg leser sånne innlegg, det er da jeg føler jeg virkelig lever!

• Liker 5
Skrevet

Solgte S2'en min idag. Hvor lønner det seg å bestille den nye? Kan godt ha et rimelig abonnement inkludert hvis selve telefonen blir billigere. Jeg ringer ikke mye og bruker kun wi-fi.

Skrevet

Solgte S2'en min idag. Hvor lønner det seg å bestille den nye? Kan godt ha et rimelig abonnement inkludert hvis selve telefonen blir billigere. Jeg ringer ikke mye og bruker kun wi-fi.

Netcom Fastpris, enten Medium eller Large. Med Medium så kommer mobilen på 3900 (1500 nå pluss 200 ekstra i mnd på abonnementet), mens det kommer 239*12 i tillegg for selve abonnementet.

• Liker 1
Skrevet

Netcom Fastpris, enten Medium eller Large. Med Medium så kommer mobilen på 3900 (1500 nå pluss 200 ekstra i mnd på abonnementet), mens det kommer 239*12 i tillegg for selve abonnementet.

Må jeg i en fysisk butikk for å få bestilt den? Kan ikke finne noe om det på nettsiden deres.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...