Gå til innhold

Kult sted i Tyrkia for tenåringer?


Anbefalte innlegg

Hallois!

 

Har tenkt til å reise til Tyrkia med min familie pluss en annen familie. Og da har det seg at vi er to 17-årige gutter, og har lyst til å ha det gøy, gjerne litt for oss selv.

 

I den anledning lurte jeg på om noen her inne visste om noen bra steder(hoteller) i Tyrkia som ville vært kult for oss? Gjerne noe nattklubber/discoer hvor ikke alle er over 40.. hehe :)

 

Er ute etter en pakketur, helst all inclusive. Hadde vært konge med innspill :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tenker mer bestemte hoteller o.l

 

Har du tenkt å dra til Alanya for å henge på hotellet hele dagen?

 

Utelivet i denne byen er knallbra. Her finner du alt fra utesteder du neppe har sett maken til i Norge, og om dette blir for kjedelig kan du bare bestille deg en tur på en av de mange partybåtene som ligger linet opp langs kaia.

Lenke til kommentar

Tenker mer bestemte hoteller o.l

 

Har du tenkt å dra til Alanya for å henge på hotellet hele dagen?

 

Utelivet i denne byen er knallbra. Her finner du alt fra utesteder du neppe har sett maken til i Norge, og om dette blir for kjedelig kan du bare bestille deg en tur på en av de mange partybåtene som ligger linet opp langs kaia.

nå skal han dra med familien da
Lenke til kommentar

Alanya er å anbefales! Stikker dit selv om 15 dager, og gleder meg.. men kan bli utrolig kjedelig ettersom jeg reiser med morra mi og stefaren min... + at jeg ikke kan gå alene bare fordi jeg er blond -.-

 

Skal bo her: http://www.startour.no/feriereiser/tyrkia/antalyakysten/alanya/blue-star-flower-garden/

 

Hotellet bør vel ikke ha så mye og si da opplevelsene er utenfor hotellet?

Hotellet er greit så lenge det har basseng og rom med en seng :)

 

Om jeg husker rett så var det et gigantisk utested som het ''Robin hood'' nede ved havna i Alanya. Med mindre jeg blander om land, men mener det var der. Er masse liv der, og utelivet i Tyrkia i seg selv er helt fantastisk :) Så går det jo ann slik som en skrev over her: å ta en tur på en partybåt :p

Lenke til kommentar

Opplevelsene i Alanya finner man nok utenfor hotellene. Det stemmer at det er et utested som går under navnet "Robin Hood" nede ved havna. Utelivet på kveldstid der kan neppe sammenlignes med det som er å finne i Norge. Om du skal ta båt om kveldene, sørg for å ikke havne på en båt der 95% av de reisende består av tyrkere. Dette er spesielt viktig om man er jente.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Han skriver jo at de er to gutter som vil ha det gøy for dem selv, altså utenom familien.

Familiene er med, men vi har lyst til å gå ut og gjøre ting selv, selvfølgelig.

 

Disse klubbene og partybåtene, er det 18-årsgrense på de?

 

Når det gjelder hotell, vil jeg helst at det skal være all inclusive og inneholde noen fasiliteter som treningsrom og tennis/basket/fotball. Men hvordan er det hvis man ikke har all inclusive? Er det ikke dyrt å spise ute hver eneste dag?

Lenke til kommentar

Han skriver jo at de er to gutter som vil ha det gøy for dem selv, altså utenom familien.

Familiene er med, men vi har lyst til å gå ut og gjøre ting selv, selvfølgelig.

 

Disse klubbene og partybåtene, er det 18-årsgrense på de?

 

Når det gjelder hotell, vil jeg helst at det skal være all inclusive og inneholde noen fasiliteter som treningsrom og tennis/basket/fotball. Men hvordan er det hvis man ikke har all inclusive? Er det ikke dyrt å spise ute hver eneste dag?

 

Man blir aldri spurt om legitimasjon på noen av disse stedene. Du finner fort ut at tyrkerne kun er ute etter å tjene penger. Det er faktisk ikke så dyrt å spise ute hver eneste dag i Alanya. På veldig billige steder fikk jeg kebab og burger til rundt 20 kr med drikke på de billigste stedene. På hotellet fikk jeg f.eks en hel pizza til rundt 50-70 kr.

Lenke til kommentar

Han skriver jo at de er to gutter som vil ha det gøy for dem selv, altså utenom familien.

Familiene er med, men vi har lyst til å gå ut og gjøre ting selv, selvfølgelig.

 

Disse klubbene og partybåtene, er det 18-årsgrense på de?

 

Når det gjelder hotell, vil jeg helst at det skal være all inclusive og inneholde noen fasiliteter som treningsrom og tennis/basket/fotball. Men hvordan er det hvis man ikke har all inclusive? Er det ikke dyrt å spise ute hver eneste dag?

 

Jeg skal på et nokså billig hotell :) Er både helsestudio, tennis og sauna der. Og kort vei til både strand, sentrum og marknad.

 

Ang maten, så er det ganske billig for mat der. Samtidig som det er utrolig god mat! Anbefaler restaurantene som ligger nede ved havna :) Nærme ''Robin hood''. Så får man sånt tyrkisk brød på mange steder som forrett! Aldri smakt noe diggere!! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...