Gå til innhold

Ayia Napa eller sunny beach?

6

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg bare lurte på hvor det beste stedet er å dra hvis man vil feste ? :)

Bulgaria (sunny beach) eller kypros (ayia napa)

Kom gjerne med positive sider og negative sider med begge.

Takk på forhånd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selv om jeg ikke har vært på noen av stedene så vil jeg tro det er ganskel likt, det vil si, det er 100% festing. Jeg vil nok tippe at bulgaria er hakket billigere, men jeg tror nok at utenom festingen så er kypros generelt et finere sted.

Skrevet

Jeg har bare vært i ayia napa, men det er dyrt der for å si det sånn, mat på resturant kostet omtrent det samme som i norge, og alkoholen på utestedene var også dyr, var litt billigere tidlig på kvelden, men etter 12 skrudde de opp prisene ganske kraftig. Når jeg var der i Juni var det også veldig lite jenter, og det var veldig mye konkuransse om de som var. Men jeg ble kjent med en bartender der nede på den norske puben og han sa det var Juli og August som var "jentemånedene" og at det bedret seg da, men har ingen sikre kilder på dette.

Det var også utrolige mange britere der, men du har jo grabbarna grus og norway pub som er så og si bare norske / skandinaviske.

Bortsett fra det var det utrolig bra der, utelivet er veldig bra og det er masse folk og mange syke nattklubber. Samtidig er det også veldig fine strender og slikt. Men hvis dere kun er ute etter en rølpetur vil jeg egentlig heller anbefale magaluf, jeg har ikke vært der selv, men har mange kjente som har vært der og utifra det de sier høres det ut som magaluf er et par hakk sykere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...