Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Lyden kommer på feil side! (Corsair Vengeance 1500)


Anbefalte innlegg

Lyden på headsettet mitt(Corsair Vengeance 1500) kommer på feil side. Altså når jeg gamer, så hører jeg at en motstander kommer fra venstre, når han egentlig kommer fra høyre. Dette er ikke hele tiden, bare av og til!

 

Jeg har reinstallert programvaren flere ganger, men det funka ikke.

 

Snille som komplett var, så sendte de meg ett nytt ett, men det nye oppfører seg helt likt, og mistenker nå at det gamle headsettet var i orden og det er pcen det er noe galt med.

 

Lurer nå på om dere der ute har noen mistanker om hva som kan være galt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er et relativt vanlig problem med Headsettet ditt.

 

Fra forumet til Corsair

Yes, the channel do swap when in 7.1 mode mostly, but also in stereo sometimes.

The swap happens when alt tabbed, almost every time.

And other times on its own while playing a game or even watching a movie.

 

Desverre er det ingen fiks eller løsning å finne. Windows lar deg heller ikke bytte høyre/venstre så du kan ikke bruke noe program til dette heller (Med unntak av diverse media sentere som lar deg gjøre det for akkurat det programmet).

 

Spør Komplett om du kan få en koselig pris på nytt headsett eller vent på driver update og håp på det beste. Jeg regner også med at de fleste innstallerer drivere med en gang, hvis det funker uten drivere så kan du se om det funker normalt uten driverne. Hvis du skal kjøpe/bytte til et nytt headsett så kan du høre hva komplett skal ha for et Logitech G930 siden de av og til har 40-60% avslag på det.

Endret av Bjoolz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...