Gå til innhold

Lakusland v3 - 1.14.4 endelig


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Okei etter at verdenene ble corrupter herfra til månen har jeg nå restoret en backup fra tidligere i dag. Den første titten jeg har tatt tilsier at verdenene er OK igjen.

 

Backupen var fra ca kl 18 i dag, så alt etter det er dessverre borte. Men det er bedre med noen timers tap enn hele serveren :p

Endret av Lakus
Lenke til kommentar

Enda ett innlegg... Som vanlig er oppdatering av plugins ved ny Minecraftversjon noe dritt så har kuttet ned på de som ikke var klare for 1.6. Arenaene er med andre ord borte igjen, men de kommer tilbake så fort pluginduderinoen har fått oppdatert pluginen sin til 1.6. Problemene som oppsto kom fordi backupene hadde hopet seg opp og tok all SSD-plassen. Det gjorde at Minecraft ikke fikk lagret noenting og at verdenene ble korrupte. Nå har jeg gått tilbake til en backup fra kl 18, 5 juli (som jeg sa tidligere) og frigjort ca 80GB med plass. For de som hadde problemer med at de ble TPet til spawn etter å ha logget ut og inn så var nok plassmangelen den skyldige her også. MC fikk ikke lagret deres siste koordinater, så det defaultet til å TPe dere til spawn/home.

 

Nå virker ting iallefall stabilt her jeg sitter ensom med min trofaste hest. Tell me if Im wrong ;)

 

Gjesteverden er på god vei til å bli klar også sånn btw.

 

EDIT: Og kartet er litt mongo til tider. Dynmap er premenstruell.

Endret av Lakus
Lenke til kommentar

Har lett i mange timer!

 

Her: værsågod!

Sikkert over 20 hester en god del esel osv... :)

 

jeg har plukket ut noen som jeg skal ha, de står bundet til en stumtjener.

Er det der i Pakusland? :p

 

Edit: Btw, kan man gå igjennom portal med hestene?

Endret av aBaDmAn91
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...