Gå til innhold

Pus inntar diskusjon.no


Anbefalte innlegg

:hmm:

til glede for noen, men frustrasjon for andre:))

haha:))

 

ønskelig at jeg skal si noe om meg selv? det som er poenget med en introduksjon sikkert....

 

hva kan vel egentlig sies..? det ryktes at jeg er veldig snill....er selv meget uenig i den påstanden!

 

men når det er sagt, så er jeg en person som gjerne diskuterer absolutt alt!!

 

må bare prøve å orientere meg litt først.... er mere vant med vgd.....:))

kanskje noen kjente derfra tenker å hilse innom!? :love:

 

uansett: pusenuss til hele hurven....og god påske :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Velkommen skal du være! Håper du trives her pus! rawr... (a) :closedeyes:

 

jeg skal prøve..:))

har gått litt hardt for seg på vgd de siste dagene.....ble folketomt og kjedelig!

og jeg ble kastet ut fire ganger....

 

så hva er morsomt her?

Lenke til kommentar

Velkommen skal du være! Håper du trives her pus! rawr... (a) :closedeyes:

 

jeg skal prøve.. :))

har gått litt hardt for seg på vgd de siste dagene.....ble folketomt og kjedelig!

og jeg ble kastet ut fire ganger....

 

så hva er morsomt her?

Hei Pus og andre brukere. Jeg er også ny her og kommer til å bli her lenge håper jeg. Vil ikke dumme meg ut og bli pælma ut jeg heller. Og forresten. Jeg er nødt til å skaffe meg et profilbilde snart.
Lenke til kommentar

Velkommen skal du være! Håper du trives her pus! rawr... (a) :closedeyes:

 

jeg skal prøve.. :))

har gått litt hardt for seg på vgd de siste dagene.....ble folketomt og kjedelig!

og jeg ble kastet ut fire ganger....

 

så hva er morsomt her?

Hei Pus og andre brukere. Jeg er også ny her og kommer til å bli her lenge håper jeg. Vil ikke dumme meg ut og bli pælma ut jeg heller. Og forresten. Jeg er nødt til å skaffe meg et profilbilde snart.

 

Kommer du også fra VGD ? :)

Lenke til kommentar

Velkommen skal du være! Håper du trives her pus! rawr... (a) :closedeyes:

 

jeg skal prøve.. :))

har gått litt hardt for seg på vgd de siste dagene.....ble folketomt og kjedelig!

og jeg ble kastet ut fire ganger....

 

så hva er morsomt her?

Hei Pus og andre brukere. Jeg er også ny her og kommer til å bli her lenge håper jeg. Vil ikke dumme meg ut og bli pælma ut jeg heller. Og forresten. Jeg er nødt til å skaffe meg et profilbilde snart.

 

Kommer du også fra VGD ? :)

Ja. Jeg er vadefugl. Jeg ble kastet ut den sjette, må ha svart i en feil tråd. Ellers så prøvde jeg å registerer meg her med det samme brukernavnet som på vg nett diskuter, men det var desverre opptatt. Skal bli spennende å utforske dette forumet.
Lenke til kommentar

Velkommen skal du være! Håper du trives her pus! rawr... (a) :closedeyes:

 

jeg skal prøve.. :))

har gått litt hardt for seg på vgd de siste dagene.....ble folketomt og kjedelig!

og jeg ble kastet ut fire ganger....

 

så hva er morsomt her?

Hei Pus og andre brukere. Jeg er også ny her og kommer til å bli her lenge håper jeg. Vil ikke dumme meg ut og bli pælma ut jeg heller. Og forresten. Jeg er nødt til å skaffe meg et profilbilde snart.

 

Kommer du også fra VGD ? :)

Ja. Jeg er vadefugl. Jeg ble kastet ut den sjette, må ha svart i en feil tråd. Ellers så prøvde jeg å registerer meg her med det samme brukernavnet som på vg nett diskuter, men det var desverre opptatt. Skal bli spennende å utforske dette forumet.

 

Velkommen skal du være Vadefugl...

 

Jeg antar du har lest på BS etter at du ble utestengt og irritasjonen har vært stor. Mange andre røyk også den 6. april. Synes det er en stor skam at en så trofast og snill bruker som du skulle ryke på slik en filleting.

 

Jeg antar også at du har sendt mail til MOD om saken uten å ha fått noe svar. Er umulig å få svar derfra sånn sett.

 

Håper mange VGD brukere kommer over hit. Forumet er egentlig bra og teknisk overlegent VGD på de fleste felter. Mangler bare VGD sine brukere for å si det sånn, er ikke sånn fart i de her inne som de på VGD :)

 

Håper du har det bra :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...