Gå til innhold

Du vil bli skuffet over nye Playstation og Xbox


Anbefalte innlegg

Fra artikkelen:

 

"For mens dagens konsoller ved lansering var et kvantesprang fram, med HD-grafikk og maskinvare som overgikk en PC-spillers våteste drømmer, vil trolig oppfølgeren bli noe helt annet."

 

"Både Xbox 360 og spesielt Playstation 3 var noen teknologiske underverker som lå milevis foran PC-verdenen."

 

 

Hallo?

Hva prater dere om?

 

Det har vel på ingen tidpunkt vært bedre grafikk å oppdrive på konsoll enn på PC?!!

Siden 2001 har jeg til enhver tid hatt flaggskip produkter når det gjelder skjermkort, prosessor og RAM.

Forteller dere meg at Xbox 360 hadde mer computing power enn min PC hadde i 2006, eller bedre grafikk?

Xbox 360 hadde en bedre GPU enn det var mulig å oppdrive på PC-markedet ved lansering, den første GPUen som passerte Xbox 360s GPU var 8800GTX.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Xbox 360 hadde en bedre GPU enn det var mulig å oppdrive på PC-markedet ved lansering, den første GPUen som passerte Xbox 360s GPU var 8800GTX.

 

 

Okei, jeg får nesten ikke dette til å stemme logisk, men det hadde kanskje med at konsoller var mer prioritert for spilling på den tiden enn de er år, kontra PC?

 

Men enda viktigere, var EGENTLIG grafikken bedre på Xbox 360 enn PC ved launch?

For jeg husker at det i begynnelsen var ganske elendig, det er først de senere årene at Xbox 360 har fått nogenlunde imponerende grafikk.

Lenke til kommentar

 

 

Okei, jeg får nesten ikke dette til å stemme logisk, men det hadde kanskje med at konsoller var mer prioritert for spilling på den tiden enn de er år, kontra PC?

 

Men enda viktigere, var EGENTLIG grafikken bedre på Xbox 360 enn PC ved launch?

For jeg husker at det i begynnelsen var ganske elendig, det er først de senere årene at Xbox 360 har fått nogenlunde imponerende grafikk.

Oblivion var vel like bra som på PCer før modderne begynte å jobbe :p

PC-brukerne hadde jo fortsatt muligheten til 1080p, SLI/CFX (selv om det ikke var noen frame-pacing inne i bildet som det er nå,) og generelt høyere grafikkinnstillinger i spillene som ikke var oppnåelig da de kom ut (Crysis for eksempel.)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...