Gå til innhold

Er Galaxy S III-lanseringen avslørt?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Prøvde å lure info ut av Samsung kundeservice, men det gikk vel like dårlig som forventet..

Sa jeg var ute etter en ny toppmodell, og så på HTC One X som et perfekt valg, men lurte på når Samsung kunne komme med en tilsvarende modell..

 

Svar:

Right now we have Galaxy S2 LTE & Galaxy Note that can compete.

We will be releasing a new line-up later this year, can't tell you exactly when but if someone would ask me, I would wait and see the new models.

Lenke til kommentar

Setter en hundrings på at denne får enda dårligere batteri enn forgjengeren. Plusset er at den kommer til å bli laget av papp, noe som kommer til å få tusener til å laste opp youtubevideoer der de mister telefonene sine i bakken.

Men forgjengeren har i alle fall bedre batteri en iPhone4 og 4s. Har to ungdommer her, med hver sin iPhone4/4s. Og de lader oftere en det jeg må. Og de er selv missfornøyd med batteriet på sine telefoner.

Lenke til kommentar

Setter en hundrings på at denne får enda dårligere batteri enn forgjengeren. Plusset er at den kommer til å bli laget av papp, noe som kommer til å få tusener til å laste opp youtubevideoer der de mister telefonene sine i bakken.

Men forgjengeren har i alle fall bedre batteri en iPhone4 og 4s. Har to ungdommer her, med hver sin iPhone4/4s. Og de lader oftere en det jeg må. Og de er selv missfornøyd med batteriet på sine telefoner.

Vi får la tallene tale for seg selv:

 

gsmarena_002.jpg

 

 

gsmarena_002.jpg

 

Kan god hende at ungdommene dine må lade oftere enn deg, men da bruker de sannsynligvis også telefonene mer/annerledes. ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Setter en hundrings på at denne får enda dårligere batteri enn forgjengeren. Plusset er at den kommer til å bli laget av papp, noe som kommer til å få tusener til å laste opp youtubevideoer der de mister telefonene sine i bakken.

Men forgjengeren har i alle fall bedre batteri en iPhone4 og 4s. Har to ungdommer her, med hver sin iPhone4/4s. Og de lader oftere en det jeg må. Og de er selv missfornøyd med batteriet på sine telefoner.

Vi får la tallene tale for seg selv:

 

gsmarena_002.jpg

 

 

gsmarena_002.jpg

 

Kan god hende at ungdommene dine må lade oftere enn deg, men da bruker de sannsynligvis også telefonene mer/annerledes. ;)

Ja, iPhone 4S har lengere web browsing over Samsung Galaxy S II mot at iPhone 4S har null flash, null plug-ins / extensions støtte.

 

Også har iPhone 4S ingen måter for å tvinge nettleseren til å kjøre i Desktop mode som tvinger alle websier til å kjøre på de fullverdige sidene direkte. Men så er Samsung Galaxy S II sin nettleser raskere til å laste sider også.

 

Så jeg tar heller disse tingene mot litt lavere web browsing tid.

 

Og hvem ser vel på videoer på en liten mini skjerm på 3.5 tommers uansett liksom?

Lenke til kommentar

men hvis samsung dropper TouchWiz eller en annen egen launcher så vill jo alle android telefonene være like. og det blir kjederlig.

 

Kjedelig? Det er jo funksjonalitet og brukervennlighet man er ute etter. At systemet er likt er vel egentlig ikke negativt, når man ser hvor mye dritt ulikt utseende fører med seg!

 

:)

 

det man er ute etter er jo subjektivt :)

 

Tenk deg de som kjøper på nesten impuls, de vill kanskje kjøpe Samsung fordi, selv om det er dritt, ser ToutchWiz bra ut. tror ikke samsung vill droppe og tjene penger på de kundene. Og de som liker touchWiz

Lenke til kommentar

Og hvem ser vel på videoer på en liten mini skjerm på 3.5 tommers uansett liksom?

 

Hvem har store nok bukser til å gå rundt med en vedskive i lomma til enhver tid?

 

Åh, vent. Ikke noe problem om du aldri forlater huset.

 

Oi vent nå litt, ikke noe problem at du ikke bruker en smarttelefon til det dem faktisk kan gjøre i dag. Jo større skjermen blir jo større blir mulighetene på hva man kan gjøre.

 

Dere som har tablets burde vite såppass godt at opplevelsen blir MYE bedre på en iPad (3) f.eks over en telefon med 4.7 tommers skjerm.

 

Ingen som jeg vet om eller kjenner som har selv den store Samsung Galaxy Note har problemer med å få den ned i sine lommer. Så en Galaxy S II er jo definitivt ikke noe problem å få ned i bukselommene da.

 

Og bare for å ta noen eksempler.

 

http://www.youtube.com/watch?v=PjfTq2Qfp8g

 

http://www.youtube.com/watch?v=8FF1xgC1AAw

 

http://www.youtube.com/watch?v=8P1C_uKhKFA

 

http://www.youtube.com/watch?v=aJWWAp8Gcck

 

Så jeg må da spørre deg om dette: Hvor småe bukser bruker du egentlig?

 

Selv i en av mine bukser som er mere trang og har småe lommer i forhold til de andre buksene jeg har så går en Galaxy Note ned i lommen uten problem. Jeg kan til og med sitte på huk med den i lommen.

 

Så en telefon med 4.7 eller 5 tommers skjerm som Galaxy S III sikkert kommer til å ha er absolutt INGEN problem å få ned i bukselommene.

 

Så unskyldningene du kommer med er bare tull og en fremgangsmåte KUN for å forsvare Apple på.

Endret av Vindicator
Lenke til kommentar

Jeg håper fremdeles at dette blir designet!

Det er vel det eneste designet jeg har sett som skiller seg ut.

 

Og de har sagt det blir en liten oppdatering... Designet er jo en liten oppdatering, sammen med en 4-kjernet Exynos og ICS out of the box, og kanskje et 12MP kamera (Selv om jeg håper de ikke begynner et MP-race igjen). Da har vi jo en liten oppdatering. For min del tar jeg gjerne imot 4 GB til apps. Jeg har brukt opp plassen på min SII...

 

Men designet her. Jeg stemmer for, og hvis ikke, håper jeg at Samsung ser det og faller for det :-)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...