Gå til innhold

Aprilfest 2012 - tomsi42 - Kilroy was here

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

14. Til minne

7077791679_1170d68466.jpg

E-30 + ZD 14-54mm f/2.8-3.5 @ 1/2500s; f3.5; 20mm; ISO 200

Var i området rundt Tyrifjorden i dag, og passerte da Utøya - på fastlandet så var dette lille minneplatåen fortsatt aktivt vedlikeholdt. Når vi kom så var det flere som stod der og hadde en liten minnestund. Etter at de dro videre, så tok jeg frem kamera og tok dette bildet. I det vi dro, så kom det et polsk team med et seriøst video-kamera. Tror det komer til et bli mye styr de neste ukene ...

• Liker 2
Skrevet

Fint bilde - og en tragisk påminnelse...og det får vi nok i ukene som kommer også.....

Takk Det er vel bare å holde seg unna media de neste ukene - ihverfall dosere forsiktig.

Skrevet (endret)

15. Parkert for godt?

6935178788_cd2c1365a5.jpg

E-30 + ZD 14-54mm f/2.8-3.5 @ 1/100s; f/5,6; 17mm; ISO 200

Var en tur i nabolandet i dag - ingen poeng for å gjette hvor ;)

Endret av tomsi42
  • Liker 1
Skrevet

Takk for kommentarene. Bilskroten er verdt mange turer. Neste gang tror jeg at jeg skal filme litt video slik at det er mulig å studere motivmulgiheter i ro og mak hjemme.

Over til noe annet:

16. 1349 var her!

7084406125_e5153f9fd4.jpg

E-P1 0 20mm f/1.7 @ 1/2000s, f/5.6, ISO 200

Litt hverdagsgraffiti fra Sandvika.

• Liker 1
Skrevet

Møkka fra gamperæva var fortreffelig fanget. Er nok min favoritt i din fest hittil :)

Englebussen og den rustne Ford-kassa gjorde seg også veldig godt av bildene fra den siste tiden.

Skrevet (endret)

Rustbil bilde ble flott likte fargen der. hehe ja kalle smelter ikke enda gett, fint i s/h ble det.

Endret av Jann.
Skrevet

Takk for fine kommentarer - i dag ble det ingen bilde. I stedet ble det møte i fotoklubben, der vi bl.a. så på bilder tatt av Tom Martinsen; enken Gry presenterte de.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...