Gå til innhold

Synology NAS, med trakt.tv, sabnzbd, couchpotato og sickbeard er en DRØM!


Anbefalte innlegg

Jeg brukte en workaround og lastet ned autoProcessTV fila fra nettet. Denne la jeg så over i en mappe på nasen, konfigurerte den slik det står den skal og linket til den i programmet. Nå funker det faktisk! Helt rått!

 

Tusen takk for hjelp Kakeshoma, du satt meg i allefall på riktig spor, herregud så mye jeg har plagdes med dette!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En lett måte å få dette opp å gå på en Synology NAS er å legge til http://www.synocommunity.com/ sitt package repository. Dette lar deg installere sickbeard, sabnzb og couchpotato på samme måte som man installerer synologys egne program pakker. Her finnes det også en pakke som heter nzbconfig. Denne kobler sabnzb opp mot sickbeard og couchpotato automatiskt (setter de nødvendige file paths).

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...

Takk for linken.

 

Håper synocommunity er oppe å går igjen snart, de har den geniale oppsettsappen som jeg ikke husker hva heter. Den setter automatisk tilganger til sab/sickbeard sab/couchpotato osv. Har ikke klart å finne den igjen andre steder.

 

-T

Endret av Tetanus
Lenke til kommentar

Takk for linken.

 

Håper synocommunity er oppe å går igjen snart, de har den geniale oppsettsappen som jeg ikke husker hva heter. Den setter automatisk tilganger til sab/sickbeard sab/couchpotato osv. Har ikke klart å finne den igjen andre steder.

 

-T

Endrer du til Google sine DNS så fungerer siden (8.8.8.8 og 8.8.4.4)

 

Ble nysgjerrig så jeg la inn inn Couchpotato og Sick Beard, men hvordan legger en til private trackere med innlogging? eller er disse tjeneste kun beregnet for usenet?

Endret av Lakrisbåt
Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...