Gå til innhold

Nvidia CUDA og tre skjermer


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Kjøpte meg ett http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=625001 for ikke så lenge siden og planen var å bruke det med mine tre skjermer. Etter jeg hadde fått det så fant jeg ut at det er en begrensning på bare to skjermer.

 

Hørt litt rundt og jeg fikk vite at det var mulig å kjøpe ett skjermkort til for å kjøre de i SLI. Da ville jeg visstnok kunne bruke tre skjermer. Er dette mulig? Hvis ja, må det andre skjermkortet være identisk eller kan jeg kjøpe ett som er en del billigere?

 

Takker for all hjelp som kan rydde opp i min forvirring :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

så lenge du ikke skal spille så burde det gå greit

 

Vil ikke kort nr. 1 bli klokket ned til 810 Mhz da?

 

EDIT: GLEM DET, 570 har mye lavere klokk :p

 

hvis man hadde kjørt SLi hadde ytelsen blitt redusert kraftig, men hvis det dårlige kortet blir dedikert PhysX kort vil ikke dette skje :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

så lenge du ikke skal spille så burde det gå greit

 

Vil ikke kort nr. 1 bli klokket ned til 810 Mhz da?

 

EDIT: GLEM DET, 570 har mye lavere klokk :p

 

hvis man hadde kjørt SLi hadde ytelsen blitt redusert kraftig, men hvis det dårlige kortet blir dedikert PhysX kort vil ikke dette skje :)

 

Du jegf har et spørsmål. Kan ta det på PM, men det er bare et lite et: Hvorfor kjøpte du AMD CPU når du alltid anbefaler Intel? Er du en Overclcoker og føler at det er mye tryggere å OC på din AMD?

Lenke til kommentar

Hvorfor kjøpte du AMD CPU når du alltid anbefaler Intel? Er du en Overclcoker og føler at det er mye tryggere å OC på din AMD?

 

jeg kan vel nesten kalle meg selv en AMD fanboy, jeg liker AMD og håper de klarer det fint fremover osv... med jeg mener også at andre ikke trenger å gå for AMD selv om jeg liker de, jeg påstår heller ikke at AMD er bedre enn Intel (som alle de idiotene som faktisk tror at bulldozer CPUene eier Sandy bridge CPUene), jeg går heller utifra faktaene og anbefaler det som er best for den personen. jeg kan også meddele at med mindre AMD skjerper seg skikkelig blir min neste CPU fra Intel :)

 

jeg tanker faktisk at overklokking på min CPU som mindre trygt enn Intel, jeg må for eksempel opp på mer spenning enn Intel CPUer for å oppnå 4.2GHz, i tillegg så er makstempen for prosessoren min 10 grader lavere enn hos Intel :/

Endret av olestokk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...