Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Forslag til russenavn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger forslag til russenavn. Jente, har mørkt hår, veldig lav, liker å tulle, og hyler veldig mye i timene, fester hver helg, veldig glad i øl, har veldig mye fravær, og har ikke vurdering i mange fag. driter egentlig i det meste innen skole, er singel, spiser veldig mye, liker å leke at jeg er tilbakestående, er veldig hissig når jeg drikker. jeg håper er nok, kan noen hjelpe meg? xoxo

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

hyler veldig mye i timene, har veldig mye fravær, og har ikke vurdering i mange fag. driter egentlig i det meste innen skole, er singel, spiser veldig mye, liker å leke at jeg er tilbakestående, er veldig hissig når jeg drikker

:nei2:

Endret av JohnsonJr
  • Liker 4
Skrevet

UngdomNorgeIkkeTrenger

men, tror nok dette er troll ja. Tviler på at noen oppegående mennesker omtaler seg selv i slike vendinger. Excellent Paradise Hotell materiale though

• Liker 3
Skrevet

Men unnskyld meg, er det ikke lov å være seg selv heller nå? greit xoxo/jeg er så pen når jeg har sminket meg osv, var noe tull jeg kom på i farta. Men la meg si det sånn at jeg ser at dere er så sinnsykt perfekte når alt kommer til alt. Trollololololol

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...