Gå til innhold

PC-Møbel for gamere?


Anbefalte innlegg

Jeg så i et norskt pc-blad om en slags møbel for gamere..den så ut som en slags simulator man ser på spillerhaller etc. Uanz..den var bygd opp i metallrør og mellom bena kunne du plassere selve toweret. Skjermen sto på et stativ framfor stolen. Man kunne dra ut "musmatten" til høyre etc..

Noen som vet om denne "konsollen" er i salg enda og hvor?

 

plz help!! :o

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har sett en sånn greie jeg også, og jeg så den for meg med en gang jeg hadde lest innlegget...

Men den "masterpiece" og den andre der var helt rå...

Men den "datasurfer greia var ikke noe særlig...

 

Skal se om jeg finner ut hvor jeg har sett den stolen...

Var visst litt høy den, og så var kabinettet plassert nærmere stolen...

Dessuten var rørene grå/blank...

Lenke til kommentar
Jeg personlig hadde vært dødsflau over å ha noe slikt. Forestill deg at du har med deg en dame hjem fra byen og må gå forbi denne stygge dingsen på vei til sengen. For å si det slik, om du i det hele tatt er så heldig at hun kler av seg den kvelden, kommer hun IKKE til å ringe deg senere :)

Hva skal du med dame så lenge du har en _slik_ stol?

Lenke til kommentar
Jeg personlig hadde vært dødsflau over å ha noe slikt. Forestill deg at du har med deg en dame hjem fra byen og må gå forbi denne stygge dingsen på vei til sengen. For å si det slik, om du i det hele tatt er så heldig at hun kler av seg den kvelden, kommer hun IKKE til å ringe deg senere :)

Hva skal du med dame så lenge du har en _slik_ stol?

for oss her som er over 14iss alderen , og bor alene, sikter ikke til deg jephque (fordi du bor hos mamma) så er det jo direkte flaut ha noe sånt i stua. hadde jeg vært 14 år så hadde denb jo tatt helt av mtp kamerater ellerno. eller på jobb hadde no slikt også vært genialt. men ikke hjemme i stua

Lenke til kommentar
Jeg personlig hadde vært dødsflau over å ha noe slikt. Forestill deg at du har med deg en dame hjem fra byen og må gå forbi denne stygge dingsen på vei til sengen. For å si det slik, om du i det hele tatt er så heldig at hun kler av seg den kvelden, kommer hun IKKE til å ringe deg senere :)

Hva skal du med dame så lenge du har en _slik_ stol?

 

Tror du stolen lager middag til deg kanskje?

Lenke til kommentar
Jeg personlig hadde vært dødsflau over å ha noe slikt. Forestill deg at du har med deg en dame hjem fra byen og må gå forbi denne stygge dingsen på vei til sengen. For å si det slik, om du i det hele tatt er så heldig at hun kler av seg den kvelden, kommer hun IKKE til å ringe deg senere :)

Hva skal du med dame så lenge du har en _slik_ stol?

 

Du finner det ut når du kommer i puberteten.

Lenke til kommentar
Jeg personlig hadde vært dødsflau over å ha noe slikt. Forestill deg at du har med deg en dame hjem fra byen og må gå forbi denne stygge dingsen på vei til sengen. For å si det slik, om du i det hele tatt er så heldig at hun kler av seg den kvelden, kommer hun IKKE til å ringe deg senere :)

Hva skal du med dame så lenge du har en _slik_ stol?

for oss her som er over 14iss alderen , og bor alene, sikter ikke til deg jephque (fordi du bor hos mamma) så er det jo direkte flaut ha noe sånt i stua. hadde jeg vært 14 år så hadde denb jo tatt helt av mtp kamerater ellerno. eller på jobb hadde no slikt også vært genialt. men ikke hjemme i stua

Krishell, når vi først er inne på temaet "mammaen min" må jeg få si at hun er en veldig snill og hyggelig dame som både vasker og lager mat til meg. Dessuten synger hun sanger til meg hver kveld før jeg legger meg!

Tror du stolen lager middag til deg kanskje?

RaZor_, som jeg allerede har skrevet er det mamma som lager mat til meg.. Mamma er flink til å lage mat. Kjøttkaker, pizza, taco - you name it!

Du finner det ut når du kommer i puberteten.

Hehe, KukMo ja.. Tja, jeg vet nå ikke helt. Men det er jo tross alt så mange år til at det er meningsløst å begynne å spekulere i det allerede nå. Jeg kan sende deg en melding når jeg kommer i stemmeskiftet, så tar vi diskusjonen da. Ok?

Lenke til kommentar
Hehe, KukMo ja.. Tja, jeg vet nå ikke helt. Men det er jo tross alt så mange år til at det er meningsløst å begynne å spekulere i det allerede nå. Jeg kan sende deg en melding når jeg kommer i stemmeskiftet, så tar vi diskusjonen da. Ok?

 

Hvilken "diskusjon" er det du sikter til? Hva skal diskuteres etter din mening?

Lenke til kommentar
Hehe, KukMo ja.. Tja, jeg vet nå ikke helt. Men det er jo tross alt så mange år til at det er meningsløst å begynne å spekulere i det allerede nå. Jeg kan sende deg en melding når jeg kommer i stemmeskiftet, så tar vi diskusjonen da. Ok?

 

Hvilken "diskusjon" er det du sikter til? Hva skal diskuteres etter din mening?

Om hvorvidt det er nødvendig med dame når man har en slik stol.

Lenke til kommentar
Hehe, KukMo ja.. Tja, jeg vet nå ikke helt. Men det er jo tross alt så mange år til at det er meningsløst å begynne å spekulere i det allerede nå. Jeg kan sende deg en melding når jeg kommer i stemmeskiftet, så tar vi diskusjonen da. Ok?

 

Hvilken "diskusjon" er det du sikter til? Hva skal diskuteres etter din mening?

Om hvorvidt det er nødvendig med dame når man har en slik stol.

 

At du i det hele tatt tror at det er noe å diskutere sier vel sitt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...