Gå til innhold

Rimelig nettbrett til enkel bruk


OJ Doe

Anbefalte innlegg

Hei, er på utkikk etter et nettbrett jeg kan surfe med, se film og høre på lydbøker.

 

Jeg mellomlander på Schiphol når jeg skal ut å reise neste uke. Jeg vil gjerne ha tidsfordriv på en 8 timers flytur. Bør jeg da kjøpe en MicroSD kort og fylle det opp med film og moro hjemme, og kjøpe et nettbrett der, eller kan jeg like gjerne kjøpe det i Norge?

 

Mine behov er begrensede, så jeg håper at det finnes en løsning som er rimelig også. Det er dog et must at brettet fungerer godt og raskt til de oppgavene jeg har nevnt.

 

Noen tips? Veldig gjerne helt konkrete.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, er på utkikk etter et nettbrett jeg kan surfe med, se film og høre på lydbøker.

 

Jeg mellomlander på Schiphol når jeg skal ut å reise neste uke. Jeg vil gjerne ha tidsfordriv på en 8 timers flytur. Bør jeg da kjøpe en MicroSD kort og fylle det opp med film og moro hjemme, og kjøpe et nettbrett der, eller kan jeg like gjerne kjøpe det i Norge?

 

Mine behov er begrensede, så jeg håper at det finnes en løsning som er rimelig også. Det er dog et must at brettet fungerer godt og raskt til de oppgavene jeg har nevnt.

 

Noen tips? Veldig gjerne helt konkrete.

 

Jeg har en Eximus Android nettbrett, fungerer til de oppgavene du nevner. Kjøpte den her

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...