Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Har ingen venner lenger


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg er en mann i begynnelsen av 20-årene.

Føler jeg har mistet all kontakt med den sosiale verden. Har heldigvis en fantastisk kjæreste, uten henne tror jeg at jeg hadde vært helt på bunnen...men grunnet jobb og skole samt litt boavstand ser vi hverandre kun 2-3 ganger i måneden, og de resterende dagene føler jeg meg så utrolig ensom og alene. Har en jobb med flotte kollegaer, men med en gang jeg er ferdig på jobb og kommer meg hjem så sitter jeg bare der foran PCen til jeg skal legge meg. Og sånn fortsetter det :p

 

Savner tiden fra VGS utrolig mye, har aldri vært noe særlig sosial men da var jeg i hvert fall sammen med folk på min egen alder med samme interesser hver dag. Men har mistet all kontakt med folk, bortsett fra noen kommentarer på Facebook en gang i blandt.

 

Har så lyst til å skaffe meg noen venner igjen, noen å finne på ting med og ha det gøy sammen med. Men jeg vet ikke helt hvor jeg skal begynne.

 

Setter pris på all type forslag og hjelp. Tusen takk på forhånd! Anonym poster: 89bd65c2a2e8dbcdd98174358e62908e Anonym poster: 89bd65c2a2e8dbcdd98174358e62908e

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Annet alternativt, bruk kjæresten din til å ordne en dobbel-date med en venninne som har kjæreste. Endt opp med to nye venner selv på denne måten. Garanterer ikke at dette vil skje for deg, men skjedde for meg, en av de to er en av mine 4 nærmeste venner i dag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...