Gå til innhold

Nye Asus Zenbook UX31A og UX21A


Anbefalte innlegg

UX21A er noe av det nærmeste du kommer perfekt.

 

Har veldig lyst på denne utgaven med i5 prosessor og IPS full HD oppløsning. Ser at LCD utgaven er matt, gjelder det samme for IPS?

 

Er nysgjerrig på prosessorkraften. Har per i dag en asus u35jc med i3 370m som jeg synes er litt treg. Håper ny i5 er kjappere selv om det er en ULV.

 

Ser også at basismodellen har kun 2gb ram og den største har 4gb. Håper dem priser disse fornuftig. Har ikke lyst å punge ut mer enn 8-9k.

Endret av Lakrisbåt
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det noen som vil gjøre et slags educated guess på når UX31A kommer ut? Jeg er ikke så erfaren i laptopmarkedet så jeg vet ikke hvor lenge det er vanlig å vente fra annonsering til release. Fikk akkurat tilbud om å kjøpe en "som ny" Ux31E-i7 til 7000, så det frister litt hvis det uansett er kjempelenge til A kommer..

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hei, er det noen som veit om tastaturet vil bli helnorskt? Såvidt jeg har skjønt det så hadde ikke nåværende modell helnorsk tastatur heller. Skal til USA i sommer og vurderer derfor om jeg skal kjøpe den der hvis den kommer ut i tide vel og merke.

Er vell sikkert skandinavisk tastatur slik som de fleste Asusmodeller. Kjøper du i usa får du vell ikke æøå i det hele tatt?

Lenke til kommentar

Hei, er det noen som veit om tastaturet vil bli helnorskt? Såvidt jeg har skjønt det så hadde ikke nåværende modell helnorsk tastatur heller. Skal til USA i sommer og vurderer derfor om jeg skal kjøpe den der hvis den kommer ut i tide vel og merke.

Er vell sikkert skandinavisk tastatur slik som de fleste Asusmodeller. Kjøper du i usa får du vell ikke æøå i det hele tatt?

 

Var det jeg er litt usikker på også, synes å huske at jeg leste en plass om at zenbook ikke hadde helnorsk tastatur, hva som enn menes med det.

 

Men jeg ofrer gjerne det hvis det vil koste meg 3k mindre enn her hjemme.

Lenke til kommentar

Hei, er det noen som veit om tastaturet vil bli helnorskt? Såvidt jeg har skjønt det så hadde ikke nåværende modell helnorsk tastatur heller. Skal til USA i sommer og vurderer derfor om jeg skal kjøpe den der hvis den kommer ut i tide vel og merke.

Er vell sikkert skandinavisk tastatur slik som de fleste Asusmodeller. Kjøper du i usa får du vell ikke æøå i det hele tatt?

 

Var det jeg er litt usikker på også, synes å huske at jeg leste en plass om at zenbook ikke hadde helnorsk tastatur, hva som enn menes med det.

 

Men jeg ofrer gjerne det hvis det vil koste meg 3k mindre enn her hjemme.

 

Tastaturet mitt er skandinavisk (HP-laptop) og ikke hel-norsk - det fungerer akkurat som et norsk tastatur, eneste forskjellen er symbol for svensk Ø og Æ i tillegg til norsk.

Lenke til kommentar

Nå ligger UX31A på dustinhome til 9000 med beregnet levering til 16.05.2012. Det MÅ nesten være en feil, men jeg bestiller uansett i tilfelle de har et begrenset antall eller noe sånt.

 

edit: ringte og hørte med dustinhome, de hadde fått beskjed fra leverandøren om at den var tilgjengelig fra 16. mai. Høres bra ut for meg!

Endret av Gebby
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...