Gå til innhold

Vanilla android på SGSII


Gjest Slettet+5132

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+5132

Hellu,

har akkurat oppdatert Galaxyen min til ICS. Men synes TouchWiz kom med lite spennende.

Mener å huske at Amobil skrev at man kunne velge mellom Vanilla og andre produsentenes launchere i ICS. Stemmer dette?

 

Takker for svar!

Saxy98

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132

Hvis du ønsker å bytte ut TouchWiz (veldig forståelig :) ) er det bare å gå på play og søke på launcher og installere. Selv bruker jeg Go Launcher og er veldig fornøyd med den sammen med Go Dialer som er veldig mye bedre enn standard dialeren...

 

Takker for svar.

Jeg har brukt GoLauncher før, både på SGSII og Xperia mini pro, men ender alltid opp på standard launcher igjen.

 

Lurer litt på om jeg skal roote mobilen, har aldri gjort det før, men finner nok en guidekonservativ_woot.gif

 

Har noen spørsmål om rooting:

-Er det noen rom's(tror det heter rom? rett på meg hvis feil :D) som er bra nok til?

-Er det noen store BUGs?

-Hva er bakdelene?

-Hva er fordelene?

-Er det lett å gå tilbake til TouchWiz?

 

Takker for svarthumbup.gif

 

Saxy98

 

 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Har jeg forstått det riktig?

Hvis jeg rooter får jeg administratorrettighetene over mobilen. Deretter kam man legge inn den ROMen jeg vil ha?

 

Kan jeg poste spørsmål om rooting her eller må jeg opprette en ny tråd i en annen kategori?

 

Saxy98

Lenke til kommentar

Du har forstått det helt riktig. Tror du fint kan legge inn spørsmål her da det faller under hvordan man kan få vanilla Android på Galaxy S II. Vil imidlertid anbefale deg å prøve med Nova Launcher før du eventuelt går over til en custom ROM. Selv er jeg veldig fornøyd med Nova!

Endret av jenskristian
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...