Gå til innhold

Snake-vifte.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

altså... jeg diskuterte den med min fetter på webcam samtale @ msn osv :woot: og faktum med den saken er at de som ikke har usb-porter foran på kabinettet + har kabinettet i samme høyde som seg selv, KUN får kjølt knærne... Den er definitivt noe som kun passer for laptop's og de som har pcen i ovennevnte posisjon... man har jo aldri hørt "og etter litt hardcore gaming så svetter jeg så jæv*** på knærne atte"? Tåpelig produkt for tåpelige kjøpere sier nå jeg...

Lenke til kommentar
altså... jeg diskuterte den med min fetter på webcam samtale @ msn osv :woot: og faktum med den saken er at de som ikke har usb-porter foran på kabinettet + har kabinettet i samme høyde som seg selv, KUN får kjølt knærne... Den er definitivt noe som kun passer for laptop's og de som har pcen i ovennevnte posisjon... man har jo aldri hørt "og etter litt hardcore gaming så svetter jeg så jæv*** på knærne atte"? Tåpelig produkt for tåpelige kjøpere sier nå jeg...

lol @deg eller? er noen av oss som har usb utgang ved skjermene våre, tastaturet, og noen som har alt i et. genialt produkt som koster 150kr mindre på mp en mac butikkene, man får samme saken med lys og, håper mp tar inn de og, fine som tastatur lys for de som ikke vil ha no konstant

Lenke til kommentar

[annonsemodus]Noen i Tromsø som skal bestille noe fra Microplex i nærmeste fremtid, og som lar meg bestille denne "viften" sammen med hun/ham? :D [/annonsemodus]

 

Den var jo bare helrå, bare så synd at jeg ikke skal ha noe fra microplex akkurat nå. Litt kjipt å betale 150kr i frakt for denne da.

Lenke til kommentar
Går vell fint an og ta en usb-kabel-forlenger ?

Blir vel kanskje litt problemer der siden forlengeren er slapp mens vifte kabelen er stiv og heile greia detter ned.. :cry:

 

Eller ?

 

tape er en fin ting... :D

 

ellers trenger du sikkert ikke allt for mange meter stiv kabel for å sette vifta på plass..

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Er litt fet den vifta ja, men spørsmålet er: Har man bruk for den? :roll:

 

Ikke noe jeg svir av 150 kr på.

 

Ja man har bruk for den...

tenk at du sitter på lan æ svetter som en annen gris, ville det da ikke være genialt med en liten diskre vifte som nesten ikke tar noen plass som man kan sette mot ansiktet og kjøle seg med?

(kosten nå da også bare 95kr :wink: )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...