iPaal Skrevet 9. mars 2012 Skrevet 9. mars 2012 Skulle vært like enkelt å koble seg på bilstereoen :g På biler som nyere Volvo, er det bortimot umulig å få satt inn en annen radio/DVD-spiller. På eldre biler var slike ting derimot standardisert. Bilmerkene bruker nå aktivt slike ting som multimedia for å tvinge fram nybilkjøp for å få teknologi man ellers forventer. Det er slettes ikke umulig å sette inn annen spiller i Volvo....selv nyere. Ja, det er en større jobb enn det var før, men på ingen måte umulig.
Frobe Skrevet 10. mars 2012 Skrevet 10. mars 2012 Skulle vært like enkelt å koble seg på bilstereoen :gPå biler som nyere Volvo, er det bortimot umulig å få satt inn en annen radio/DVD-spiller. På eldre biler var slike ting derimot standardisert. Bilmerkene bruker nå aktivt slike ting som multimedia for å tvinge fram nybilkjøp for å få teknologi man ellers forventer. Du kan kjøpe monteringsplate for double din, samt du kan kjøpe stereo som kan styres via rattet. Denne tråden omhandler bygging av Carputer istedenfor bilstereo i en nyere Volvo.
sedsberg Skrevet 10. mars 2012 Skrevet 10. mars 2012 Noen som vet om strøm er på i Avensis 2007? Mest sansynlig siden den er på i 2007 Toyota Yaris. Men det er ikke rare strømmen den adapteren bruker. Har glemt den over natta et par ganger.
tommyb Skrevet 10. mars 2012 Skrevet 10. mars 2012 Du kan kjøpe monteringsplate for double din, samt du kan kjøpe stereo som kan styres via rattet. I wish... Double DIN eller enkelt DIN for den saks skyld, er bredere enn midtkonsollen, på min bil.
tommyb Skrevet 10. mars 2012 Skrevet 10. mars 2012 (endret) Det er slettes ikke umulig å sette inn annen spiller i Volvo....selv nyere. Ja, det er en større jobb enn det var før, men på ingen måte umulig. Jeg har sett et prosjekt, det innbefatter å skjære hull i dashbordet og lage skinnmanskjett etc... Ikke noe jeg kunne gjort selv. (Dobbel) DIN var en fin standard, men det er ikke i produsentenes interesse å la oss bytte stereo så enkelt som man kunne før. Denne tråden omhandler bygging av Carputer istedenfor bilstereo i en nyere Volvo. I en eldre (2002) Volvo. Han er velsignet med en dobbel DIN i den modellen. Jeg har en fancy midtkonsoll i min som ikke har plass til en enkelt eller dobbel DIN. Kontrollene til radioen er spred utover midtkonsollen, som har luft bak og bare er noen CM tykk der knappene er. Endret 12. mars 2012 av tommyb
zetlitz Skrevet 11. mars 2012 Skrevet 11. mars 2012 Finnes det noen forholdsvis rimelige slike som fungerer på iPad i dag?
Anbefalte innlegg