Gå til innhold

Zaracs treningslogg


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Onsdagens trening:

 

Markløft

3x8 100 kg

 

Grepet sviktet litt.

 

Chins

1x8 +7,5 kg

1x7 +7,5 kg

1x6 +7,5 kg

 

Kabelroing

2x7 72 kg

1x6 72 kg

 

Bicepscurl med stang

2x7 37,5 kg

1x6 37,5 kg

 

Jeg har 7 eksamener fra og med tirsdag og ut semesteret, så jeg må nedprioritere trening litt framover.

Lenke til kommentar

Joda, det er godt å trene og tenke på noe annet av og til, men hvis man har en lang dag foran seg eller har hengt over bøkene en hel dag og glemmer å spise, så orker man kanskje ikke å gjøre noe annet enn å ligge på senga, selv om man har litt ledig tid.

 

Dagens beinharde økt:

 

Knebøy

1x8 100 kg

2x7 100 kg

 

Planken

1x114 s +2,5 kg

 

Benpress

3x8 170 kg

 

Calf raises

2x8 175 kg

 

Leg curls

2x8 53 kg

 

Leg extensions

2x7 85 kg

Endret av Zarac
Lenke til kommentar

Jeg vet ikke helt om jeg forstår hva du mener. Jeg studerer økonomi, så jeg kan ikke si at selve studiet påvirker treningen noe særlig. Men jeg kan jo eventuelt sammenstille måloppnåelsene med kostnadene og unngå å resultatføre urealiserte gainz i henhold til den strengt forsiktighetsbaserte modellen i regnskapsloven. Bortsett fra det, er det lett å tilpasse dagen min til treningen da treningssenteret ligger rett ved siden av skolen og jeg for eksempel kan gå dit mellom to forelesninger.

 

Dagens økt:

 

Markløft

3x6 102,5 kg

 

Chins

2x8 +7,5 kg

1x6 +7,5 kg

 

Kabelroing

3x7 72 kg

 

Bicepscurl med stang

3x7 37,5 kg

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er vanskelig å si. Jeg føler meg jo opplagt og i god fysisk form og jeg vil anta at det er positivt. Jeg er som regel sliten rett etter trening, så jeg foretrekker å ta en pause før jeg gjør skolearbeid, men jeg klarer å konsentrere meg hvis jeg må. Jeg tror ikke at det ville gjort så mye forskjell om jeg brukte tida på å lese istedenfor å trene, for jeg leser effektivt på den tida jeg bruker nå.

Lenke til kommentar

Trening skal visstnok gjøre det lettere å konsentrere seg, så å trene før man setter seg ned med skolearbeidet, slik Zarac gjør, høres ikke dumt ut.

Kommer nok an på hvor anstrengende treningen har vært. F.eks beintrening kan være såpass stor påkjenning at jeg bare vil ligge i fosterstilling på sofaen etterpå ;p

Endret av Akse
Lenke til kommentar

Trening skal visstnok gjøre det lettere å konsentrere seg, så å trene før man setter seg ned med skolearbeidet, slik Zarac gjør, høres ikke dumt ut.

 

Kjempebra logg btw, keep it up!

 

Takk for det.

 

Kommer nok an på hvor anstrengende treningen har vært. F.eks beintrening kan være såpass stor påkjenning at jeg bare vil ligge i fosterstilling på sofaen etterpå ;p

 

Ofte er det slik, ja. Men i dag trente jeg bein nå nettopp og er likevel klar til å hive meg over "Gestern und heute Wirtschaftsgeschichte und politische Geschichte," heldigvis.

 

:laugh:

 

Det stemmer. Jeg er ikke bare sterk, men også veldig morsom.

 

Her er dagens beinøkt:

 

Knebøy

3x8 100 kg

 

Planken

1x117 s +2,5 kg

 

Benpress

3x6 172,5 kg

 

Calf raises

3x6 177,5 kg

 

Leg curls

2x7 55,5 kg

 

Leg extensions

2x8 85 kg

 

Det var tungt.

Endret av Zarac
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...