Gå til innhold

Vi har flere Diablo III-betanøkler (Mac, PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva med spørsmål dedikert til ekte blodfans, og ikke noe bestemor kunne googlet seg frem til?

 

Blodfans har sannsynligvis beta-tilgang nå uansett, er tross alt slike konkurranser daglig om man leser mer enn de vanligste spillsidene. Selv har jeg ikke hatt nok interesse for det tidligere, men glemte det forrige runde fra Gamer så kaster meg på nå.

Lenke til kommentar

Hva med spørsmål dedikert til ekte blodfans, og ikke noe bestemor kunne googlet seg frem til?

 

Er vel rent lite man ikke kan google seg frem til?

 

Man kan google se frem til mye, men jeg kom over en "quiz" hvor man hvertfall måtte ha spilt diablo 1/2 og kunne litt lore for å klare. Altså ikke kun googling. Tror noen av spørsmålene var ca;

- hvem var Andariel, Duriel, Bloodraven og Tal rasha?

- hva er historien bak the golden bird?

- hvem var og er Aiden?

- alternative navn på Kong Leoric

til og med "enkle" ja/nei spørsmål som; finnes det drager i følge diablo-historien?

 

Noen av disse forutsetter nærmest at man har spilt de tidligere spillene.

 

EDIT: premien var beta-key og ble trukket mellom de med riktige svar

Endret av Fusion2k
Lenke til kommentar

Jay Wilson @ twitter (angryrobotics): Looking forward to ME3. Unfortunately I'm off to GDC tomorrow. No, not to announce anything, and not sign of release.

 

..så intet nytt om release på GDC.

 

Nå MÅ jeg ha betanøkkel. =/

Setter mitt lit til å vinne en denne runden..

Lenke til kommentar
Hva med spørsmål dedikert til ekte blodfans, og ikke noe bestemor kunne googlet seg frem til?
Er vel rent lite man ikke kan google seg frem til?
Man kan google se frem til mye, men jeg kom over en "quiz" hvor man hvertfall måtte ha spilt diablo 1/2 og kunne litt lore for å klare. Altså ikke kun googling. Tror noen av spørsmålene var ca; - hvem var Andariel, Duriel, Bloodraven og Tal rasha?- hva er historien bak the golden bird?- hvem var og er Aiden?- alternative navn på Kong Leorictil og med "enkle" ja/nei spørsmål som; finnes det drager i følge diablo-historien?Noen av disse forutsetter nærmest at man har spilt de tidligere spillene.EDIT: premien var beta-key og ble trukket mellom de med riktige svar

 

Jeg så den konkuransen selv. Fant alle svarene på yahoo answers etter å ha googlet spørsmålene ordrett.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...