Gå til innhold

Wimp og System tray


johnie

Anbefalte innlegg

Heisann.

 

Kjører Wimp på Win7. Når jeg "avslutter" programmet mens musikken er i gang, legger Wimp seg i System Tray. Der kan jeg starte og stoppe musikken, samt gå frem og tilbake i spillelisten. Men jeg klarer ikke å få programmet opp på skjermen igjen. Noen som har noen gode løsninger på dette? (Ikke "slett programmet" eller "Wimp er dårlig" osv. )

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei. Hvilket os?

 

Har du prøvd både å klikke (ett klikk) og dobbeltklikk på systray-ikonet?

 

Hva får du opp om du høyreklikker på systray-ikonet?

 

Har du firewall på maskinen som kanskje prøver å blikkere wimp? Nb: forekomsten av enkelte firewall-programmer (les zonealarm) kan resultere i at andre programmer ikke fungerer helt som de skal.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Er det virkelig ikke flere som har dette problemet? Jeg har installert wimp på 4-5 forskjellige pcer, og dette problemet er til stede på alle. Når jeg prøver å lukke wimp så havner det i system tray, og derfra er det ingen måte å verken få vinduet tilbake på skjermen, eller stenge programmet. Menyen ved høyreklikk på wimp i sys tray er play/pause, neste og forrige. Det finnes ikke noe alternativ for å gjenopprette eller lukke helt.

 

Er det jeg som er helt tett i nøtten, eller er det wimp-utviklerene? Dette har vært sånn så lenge jeg har brukt wimp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...