Dassen Skrevet 14. mars 2012 Forfatter Skrevet 14. mars 2012 1992 Vi suser på videre, ettersom jeg ligger noe bak skjemaet. 1992 og vi skal til et politisk album med noe jeg liker å kalle ADHD-musikk. Og da er det kanskje åpenbart for de fleste av oss at det er Rage Against The Machine, med albumet med samme navn som skal ut i vinden. Det låter som en slags mutant av rap og rock og resultatet er et monster av en skive. http://www.youtube.com/watch?v=bWXazVhlyxQ&ob=av2n
Gjest Skrevet 14. mars 2012 Skrevet 14. mars 2012 Klassiker. Digger Evil Empire plata, som er full av funk. Dette er knallgod rock.
Lord Britishface Skrevet 14. mars 2012 Skrevet 14. mars 2012 Føles litt ut som jeg leser VGs 31 album du må høre før du dør.
Tomeito Skrevet 14. mars 2012 Skrevet 14. mars 2012 Som nødvendigvis ikke er noe negativt..? Synes det meste her er kloke og gode valg, selv om de kanskje ikke utfordrer like mye som andre månedsstafetter.
Dassen Skrevet 14. mars 2012 Forfatter Skrevet 14. mars 2012 Sa aldri at dette var atter en hule for musikknerder å søke tilflukt i.
Dassen Skrevet 14. mars 2012 Forfatter Skrevet 14. mars 2012 (endret) 1993 Vi tar for oss enda et album i dag for å komme til hektene igjen. Smashing Pumpkins Siamese Dream. Albumet er proppfullt av flotte tekster preget av Corgans mildt sagt kompliserte personlighet og er etter min mening Smashing Pumpkins beste skive. http://www.youtube.com/watch?v=QQtLoJlQD6E Ta forøvrig en titt på som var Billy Corgans sideprosjekt. Kvalitetsmusikk som anbefales for alle, også de som ikke tåler at musikken de hører på har mer enn 10k klikk på youtube. Endret 14. mars 2012 av Dassen
Illuminant Skrevet 14. mars 2012 Skrevet 14. mars 2012 Glimrende album. Gish og SD er mine favoritter i deres katalog, med melancholie på tredje plass! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå