Gå til innhold

Mer monstertrening til høsten (3DS, DS, DSi)


Anbefalte innlegg

Var jeg som kom med åpen-verden forslaget. Igjen viser du at du ikke er til å stole på.

Virkelig? Så langt har du ikke kunnet fremdrive et eneste eksempel på hvorfor jeg ikke er til å stole på.

 

Ditt innlegg:

Okei, så med logikken din så hadde det vært helt greit at Acitivision ga ut et platformspill, et RPG og et skytespill med COD-navnet klistret på? Da hadde det jo vært utnyttelse av merkevaren, og ikke spillserien. Good to know

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1419266&view=findpost&p=18996003 <- Ditt innlegg

 

I denne posten nevner du et RPG. Ingenting om "åpen verden". RPG er så vidt jeg har forstått en temmelig bred sjanger med både åpne og lineære spill.

 

Mitt innlegg, som jeg siterte i innlegget du siterte:

Et open world FPS/RPG med en moderne setting høres for øvrig veldig fristende ut. Det hadde ikke gjort meg noe som helst om de hadde brukt COD-lisensen.

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1419266&view=findpost&p=18996339

 

Det går sikkert an å si mye rart om meg, men noen løgner er jeg ikke. Jeg ser uansett ikke hva denne påstanden din har med diskusjonen rundt Nintendo's og Activision's strategier. Kommentaren er ikke noe mer enn et mislykket forsøk på å fremstille meg som noe jeg ikke er.

 

Det er for øvrig interessant at du tyr til personangrep istedenfor å faktisk svare på innleggene mine. Selv jeg hadde tatt æren for noe du hadde skrevet(noe jeg ikke gjorde), så hadde det uansett vært et meget svakt argument. Det har nemlig fint lite å si for den diskusjonen vi har hatt i denne tråden.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var jeg som kom med åpen-verden forslaget. Igjen viser du at du ikke er til å stole på.

Virkelig? Så langt har du ikke kunnet fremdrive et eneste eksempel på hvorfor jeg ikke er til å stole på.

 

Ditt innlegg:

Okei, så med logikken din så hadde det vært helt greit at Acitivision ga ut et platformspill, et RPG og et skytespill med COD-navnet klistret på? Da hadde det jo vært utnyttelse av merkevaren, og ikke spillserien. Good to know

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1419266&view=findpost&p=18996003 <- Ditt innlegg

 

I denne posten nevner du et RPG. Ingenting om "åpen verden". RPG er så vidt jeg har forstått en temmelig bred sjanger med både åpne og lineære spill.

 

Mitt innlegg, som jeg siterte i innlegget du siterte:

Et open world FPS/RPG med en moderne setting høres for øvrig veldig fristende ut. Det hadde ikke gjort meg noe som helst om de hadde brukt COD-lisensen.

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1419266&view=findpost&p=18996339

 

Det går sikkert an å si mye rart om meg, men noen løgner er jeg ikke. Jeg ser uansett ikke hva denne påstanden din har med diskusjonen rundt Nintendo's og Activision's strategier. Kommentaren er ikke noe mer enn et mislykket forsøk på å fremstille meg som noe jeg ikke er.

 

Det er for øvrig interessant at du tyr til personangrep istedenfor å faktisk svare på innleggene mine. Selv jeg hadde tatt æren for noe du hadde skrevet(noe jeg ikke gjorde), så hadde det uansett vært et meget svakt argument. Det har nemlig fint lite å si for den diskusjonen vi har hatt i denne tråden.

 

Skrev vel gjerne noe om et Skyrim-ligende spill. Men uansett, du tar feil. Skal det være greit for Nintendo, skal det være greit for Activision. Det er grunnlinja her.

Lenke til kommentar

Skrev vel gjerne noe om et Skyrim-ligende spill.

Du er klar over at nettlesere har søkefunksjoner, ikke sant? Hverken Skyrim eller Open world RPG ble nevnt på i dine innlegg på den forrige siden, og ihvertfall ikke før jeg nevnte det i mitt innlegg.

 

Skal det være greit for Nintendo, skal det være greit for Activision. Det er grunnlinja her.

Grunnlinjen er at Nintendo og Activision har forskjellige forretningstrategier, og det er derfor de blir behandlet forskjellig.

 

Du kan banne på at flere hadde kritisert Nintendo om Mario-platformerne til Wii hadde blitt årlige utgivelser med 4 tilhørende DLC-pakker.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Skrev vel gjerne noe om et Skyrim-ligende spill. Men uansett, du tar feil. Skal det være greit for Nintendo, skal det være greit for Activision. Det er grunnlinja her.

 

Men som du no har brukt to sider på å ignorere, så har ikkje Nintendo same strategi for kronjuvel-IP-ane sine som Activision. Dei gjer ikkje det same. Faktisk er strategiane milevis frå kvarannan, og dette er fullstendig innlysande: Call of Duty har ikkje hatt ein overordna mekanisk endring sidan CoD 1 -> 2, berre iterasjon. Multiplayeren har vore identisk sidan CoD 4. Motoren har vore den same sidan CoD 4. Årlege hovudtitlar sidan CoD 2. DLC-tung, multiplattform-modell for distribusjon.

 

Kontra Nintendo med Mario: 20+ år gammal serie, sentral karakter med maskotrolle for selskapet, cameos i ørten urelaterte spel, brukt som sentral tematisk støttepillar i spel som mekanisk ikkje har nokonting med hovudserien å gjere, hyppig mekanisk endring i hovudspela, hyppige motorbyte, førsteparts-utvikla eksklusivt for Nintendo sine plattformar, null DLC.

 

Argumentet du vil selje er så søkt at eg ikkje kan forstå kvifor du tviheldt sånn på det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Skrev vel gjerne noe om et Skyrim-ligende spill.

Du er klar over at nettlesere har søkefunksjoner, ikke sant? Hverken Skyrim eller Open world RPG ble nevnt på i dine innlegg på den forrige siden, og ihvertfall ikke før jeg nevnte det i mitt innlegg.

 

Skal det være greit for Nintendo, skal det være greit for Activision. Det er grunnlinja her.

Grunnlinjen er at Nintendo og Activision har forskjellige forretningstrategier, og det er derfor de blir behandlet forskjellig.

 

Du kan banne på at flere hadde kritisert Nintendo om Mario-platformerne til Wii hadde blitt årlige utgivelser med 4 tilhørende DLC-pakker.

 

Tull og tøv. Tilnærmet like strategier. Greit for Nintendo, greit Activision.

Lenke til kommentar

Tull og tøv. Tilnærmet like strategier. Greit for Nintendo, greit Activision.

Det er ren og skjær fakta at selskapene har ulike strategier.

 

Jeg kan ikke skjønne hvordan du klarer å overse argumentene som både jeg og Zealuu har postet i denne tråden. Du har i det minste dedikasjon, det skal du ha.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Tull og tøv. Tilnærmet like strategier. Greit for Nintendo, greit Activision.

Det er ren og skjær fakta at selskapene har ulike strategier.

 

Jeg kan ikke skjønne hvordan du klarer å overse argumentene som både jeg og Zealuu har postet i denne tråden. Du har i det minste dedikasjon, det skal du ha.

 

Tilnærmet samme strategi. Ferdig med det.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...