Anonym259235 Skrevet 26. februar 2012 Skrevet 26. februar 2012 Jeg og en venn skulle egentelig på TG for første gang i år, men det ble utsatt til neste år. Men først hadde det vært fint om noen kunne fortelle meg hva som skjer der bortsett fra å spille. Og en annen ting: hvordan skaffer man billetter? Prøvde å få tak i tidligere i år, fant ikke noen steder..
Fixature Skrevet 26. februar 2012 Skrevet 26. februar 2012 geekevents.org fo biletter og hjemmeisden dems ser man info hva som skjer: gathering.org
I.A.G. Skrevet 27. februar 2012 Skrevet 27. februar 2012 Heng litt i TG-tråden, så får du et greit inntrykk.
Bytex Skrevet 27. februar 2012 Skrevet 27. februar 2012 For det meste prøver du å overleve 5 dager på bare brus og snop, og null søvn. Som stort sett ender i diare-utbrudd og dårlig stemning. 3
Slimda Skrevet 27. februar 2012 Skrevet 27. februar 2012 Hva skjer på TG? Ca 5200 datanerder samlet i ett lokale, med tilgang til dataspill, "kino", konkurranser, sceneshow og mye mye annet. Ved fjorårets The Gathering, var jeg på PC-en i kanskje 10 timer totalt, mens resten av tiden ble brukt på å skyte folk med luftkanon. Hva man gjør er opp til hver enkel, men datamaskiner er hovedfokuset.
TheMartine Skrevet 1. mars 2012 Skrevet 1. mars 2012 For det meste prøver du å overleve 5 dager på bare brus og snop, og null søvn. Som stort sett ender i diare-utbrudd og dårlig stemning. Diaréutbrudd og god stemning!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå