Gå til innhold

Luringer/rariteter på bruktmarkedet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De drar litt på årene, ja :p

Rent ytelsesmessig ligger det vel på nivå med R7 250x, som selges nytt rundt en tusenlapp. 350-400kr mener jeg det er greit å be om for et slikt kort, så har man kompensert litt for eldre arkitektur, høyere tdp og redusert/ingen reklamasjonsrett pga alder.

Skrevet

Det er snakk om 18 maskiner, da. Alt til sitt bruk, i verste fall kan de jo settes opp som tynnklienter.

Det er endel er uten batteri og ladar, og der 10 av dei er frå mai 2004 og 8 er frå 2006-07. 6735b har realtek nic, så stabilitet som tynnklient kan du glømme.

Skrevet

Jeg fikk en luring som ga meg bud i dag. Klassisk "snakke dritt om produktet for å late som at man er grei som i det hele tatt vurderer å overta faenskapet". Sa jeg skulle ha fyren i bakhånd om jeg ikke fikk bedre bud i løpet av noen uker :p

Skrevet (endret)

OT: Hvor mye tror dere jeg kan få for original Xbox med softmod Xecutor 2 og XBMC?

200GB WD HDD. Har installert en drøss med spill. I perfekt tilstand. Ingen skrammer ingen defekter. Kommer med 3 kontroller.

Har fått et bud på 600 spenn. Burde jeg bare ta det og kvitte meg med driten?

Jeg er litt usikker rett og slett fordi den kan være gøyal å bruke som emulatorbox for å emulere alle mulige gamle konsoller, men den finnes gjerne bedre løsninger for dette i dag (?)

Endret av Strato

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...