Gå til innhold

verdt å betale det doble for i5?


aleks_k-s

Anbefalte innlegg

Har clocket min i3 fra 3,3 GHz til 3,5 GHz, så kom ikke her å si at den ikke kan clockes :!:

Hvordan gjorde du det? og hvilket brikkesett? spør fordi jeg har en i5 2500 IKKE K og er lysten til å klokke. har h67 brikkesett.

 

TS: Jeg har begynt å anbefale de nye kortene til AMD de kommer 20 mars test:) Hvis du ikke orker å lese hele kan du spole fram til konklusjonen.

Gjorde det i BIOS, på "gamle måten". Har Z68 chipset.

http://www.dustinhome.no/gigabyte-ga-z68x-ud3h-b3-ddr3-s-1155-atx/product/5010598669

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

en i3 virker fin fint til gaming, bare den hadde vært overklokkbar hadde den vært en super liten greie, få spill bruker mer enn 2 kjerner uansett...

 

nei, faktisk etterhvert har spillene begynt å bruke flere kjerner og det lønner seg med firekjerner. hadde dette vært for et par år siden; hadde jeg vært enig :)

Lenke til kommentar

 

en i3 virker fin fint til gaming, bare den hadde vært overklokkbar hadde den vært en super liten greie, få spill bruker mer enn 2 kjerner uansett...

 

nei, faktisk etterhvert har spillene begynt å bruke flere kjerner og det lønner seg med firekjerner. hadde dette vært for et par år siden; hadde jeg vært enig :)

 

90% av spill bruker kun 2 kjerner og de resterende er GPU begrenset uansett.

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...