Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Beste Sexbutikker !


Rederen

Topplisten  

13 stemmer

  1. 1. Hvilken vil DU anbefale:

    • Kondomeriet - www.kondomeriet.no
      5
    • Erotikknett Shop - www.shop.erotikknett.no
      4
    • Venus - www.venus.no
      1
    • Sexleketoybutikk - www.sexleketoy.com
      0
    • Fleshlight - www.fleshlight.no
      1
    • Nakenprat - www.shop.nakenprat.com
      1
    • Nytelse - www.nytelse.no
      0
    • Pick - www.pick.no
      1
    • Flirt - www.flirt.no
      1
    • Erotikum - www.erotikum.no
      0
    • 6toyz - www.6toyz.no
      0
    • Kosetid - www.kosetid.no
      0
    • 6katten - www.6katten.no
      0
    • Eksensia - www.eksensia.no
      0
    • Voksenshop - www.voksenshop.no
      0
    • Orion - www.oriononlineshop.com
      0
    • Dildo - www.dildo.no
      0
    • For Voksne - www.forvoksne.no
      1
    • Pandoras Closet - www.pandoras-closet.no
      1


Anbefalte innlegg

Det er et hav av nettbutikker der ute og for å hjelpe folk frem til de aller beste av dem har jeg satt opp en liste man kan stemme på. Så har du noen favoritter eller gode erfaringer, stem og hjelp andre til en positiv og god handel på nett.

 

Har du forslag til butikker som ikke er listet opp, legg dem gjerne inn her.

Endret av Rederen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som det meste annet av spesialbutikker vil jeg hevde at utenlandske har kommet så mye lengre enn norske.

 

Det som først og fremst jeg er kritisk til med norske er at de favner for bredt, og fører de samme dårlige produktene. Dette er også en regel for utenlandske, men der har man en underskog av nisjebutikker som holder usedvanlig høy kvalitet, samt at mange også har en egenproduksjon (som ikke eksisterer her i landet så vidt jeg vet). Har kanskje med den gjengse tanke om handel her i landet. Prisen skal være lav, kvaliteten er så som så.

 

1. Finn det man ønsker seg.

2. Undersøk diverse fora som er brukerstyrte og fokuserer på det produkt en ønsker.

3. Her vil en også finne gode tips om butikker som holder høy klasse når det gjelder produkter, kvalitet og utvalg.

 

Ett eksempel (som forsåvidt ikke har noe med sex å gjøre pr def);

Stockingshq

 

Hvor i Norge kan kvinner som har ben som ikke er A4, finne sine strømper og strømpebukser enkelt og greit i et utvalg som gjør at man får problemer med å velge. Selv i fysiske butikker er det problemer for de med ekstra lange eller store ben/lår.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Jeg har ikke prøvd å bestille noe, men har veldig lyst. men det som er avgjørende, er: Vet noen om den som står i "kassen" og utleverer pakken til meg, ser hvor pakken kommer fra? Jeg jobber nemlig selv der posten blir utlevert, og med noen av de umodne guttene som jobber der ( er 18 selv) Vil jeg jo helst ikke at de skal vite hva jeg kjøper.. :p Hadde blitt rimelig mye erting :)Anonym poster: 768b289d58f8c18cf22f943aaa7ba38c

Lenke til kommentar

Jeg har ikke prøvd å bestille noe, men har veldig lyst. men det som er avgjørende, er: Vet noen om den som står i "kassen" og utleverer pakken til meg, ser hvor pakken kommer fra? Jeg jobber nemlig selv der posten blir utlevert, og med noen av de umodne guttene som jobber der ( er 18 selv) Vil jeg jo helst ikke at de skal vite hva jeg kjøper.. :p Hadde blitt rimelig mye erting :)Anonym poster: 768b289d58f8c18cf22f943aaa7ba38c

 

Les under "policy" eller noe. En del sender med avsenderadresse som er rimelig "grå og kjedelig".

 

f.eks som her.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...