Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvilken øyenfarge syns dere er fint på jenter?


  

29 stemmer

  1. 1. hvilken øyenfarge?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alle øyenfarger er fine. Men det ser ekstra bra ut hvis de skiller seg litt ut. Kontraster som brunt hår, blå øyne er ett eksempel.

Jenter med litt rødlig skjær i håret og grønne øyne er også digg. Annet enn det har jeg møtt ei jente som hadde helt lik øyenfarge som hårfarge (en lys hasselbrun) som også var ganske awesome.

Jenter med øyne som skiller seg ut, er heldige for det er noe man legger merke til fort, og er nesten alltid positivt.

Kun en gang har jeg møtt ei som hadde spesielle øyne der jeg ikke er sikker om det var positivt, de var gråaktige men veldig lyse, det var hot, men litt skummelt, for øynene virket helt kalde.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Alle øyenfarger er fine. Men det ser ekstra bra ut hvis de skiller seg litt ut. Kontraster som brunt hår, blå øyne er ett eksempel.

Jenter med litt rødlig skjær i håret og grønne øyne er også digg. Annet enn det har jeg møtt ei jente som hadde helt lik øyenfarge som hårfarge (en lys hasselbrun) som også var ganske awesome.

Jenter med øyne som skiller seg ut, er heldige for det er noe man legger merke til fort, og er nesten alltid positivt.

Kun en gang har jeg møtt ei som hadde spesielle øyne der jeg ikke er sikker om det var positivt, de var gråaktige men veldig lyse, det var hot, men litt skummelt, for øynene virket helt kalde.

 

bra svart :)

Lenke til kommentar

Kan ikke stemme da det ikke er noe valg som "legger ikke merke til slikt jeg, og om jeg gjør så husker jeg det ikke 1minutt senere..." Dette er rassisme mot oss med lite øye for detaljer!

 

Øyenfarge er ikke detaljer, når man ser på noen eller snakker med noen er det mest normalt å se personen i øynene.

Lenke til kommentar

Vet helt ærlig ikke øyefargen på et eneste menneske jeg kjenner, meg selv inkludert, eller noe som er på TV, mulig det kun er meg i hele verden med denne gaven, det er bare ikke noe jeg biter meg merke i, kanskje jeg ALDRI ser noen i øynene, men en mer sannsynelig teori er at detaljer for meg er noe annet enn det er for deg?

Jeg gir værtfall f'n i øyefarge, så lenge de ikke er sorte aka demon-ish så er det så lite betydelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...