Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

25 + 15 = sant?


Anbefalte innlegg

Heisann.

 

Jeg sitter i en litt kinkig situasjon om dagen. Se, det har seg slik at jeg omgås med en 15 åring av helt legitime grunner, gjerne ofte gjennom store deler av dagen.

 

Problemet er bare da at denne jenten er helt besatt av meg. Vi holder en god tone og alt det der, men jeg føler meg svært usikker på hva jeg skal foreta meg når hun begynner å flørte hemningsløst med meg.

 

Saken er nå slik at jeg nå har lyst til å ta dette videre men jeg er usikker på om jeg kan kontrollere meg selv når den dagen kommer. Jeg vet at om vi har sex så er det ett brudd på loven og jeg har egentlig ikke lyst til å bli stemplet som kriminell og alt det der som da følger.

 

Hva skal jeg gjøre? Jeg har lyst til å bli sammen med hun, men jeg vil ikke bli stemplet som en drittsekk heller... :no:

 

 

 

 

Postet av anonym: defc70872e404d39f87a4af21fffa2fb

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Age is just a number, a jail cell is just a room?

 

Men slutt å vere egoistisk, lille jenta veit ikkje kva ho sjølv vil, og blir kun flatert av oppmerksomheit av ein eldre gutt. (For det at du har lyst til å bli i lag med ei 15 år gammal jente viser at du er nettopp det, ein umoden gutt).

 

Du kommer til å øydelegge ungdomstida hennar. Ikkje gjer det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Hvis du hadde vært 100 år og jenta bare 90 år - hadde jeg sagt; go for it! Men du er altså 25, og hun 15. Du er altså godt voksen og hun er ett barn  ... trenger man si så mye mere?

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar

Du er 25 år, jeg er selv 24 og hadde ikke tenkt tanken engang. Som andre her skriver, hadde hun vart si 25 og du 35 er en helt annen sak. Slik det er nå om dere har sex kan du bli anmeldt av foreldrene, det kan ødelegge livet ditt for alltid. En slik dom, selv anklage, er noe som vil henge over deg i lang tid. Skjerp deg!

Endret av Christeven
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Heisann.

 

Jeg sitter i en litt kinkig situasjon om dagen. Se, det har seg slik at jeg omgås med en 15 åring av helt legitime grunner, gjerne ofte gjennom store deler av dagen.

Hvilke legitime grunner, om jeg tør spørre. Om ikke jeg/vi har noe med å spørre om det, så greit nok..

Problemet er bare da at denne jenten er helt besatt av meg. Vi holder en god tone og alt det der, men jeg føler meg svært usikker på hva jeg skal foreta meg når hun begynner å flørte hemningsløst med meg.

At hun "flørter vilt og hemningsløst" med deg tar jeg med en klype salt. Hun er et barn.

Om det nå likevel er tilfelle, er du den voksne av dere. Du setter du en stopper for denne flørtingen. På en fin måte.

Saken er nå slik at jeg nå har lyst til å ta dette videre men jeg er usikker på om jeg kan kontrollere meg selv når den dagen kommer. Jeg vet at om vi har sex så er det ett brudd på loven og jeg har egentlig ikke lyst til å bli stemplet som kriminell og alt det der som da følger.

Du er en voksen person, ikke lenger et barn. Og du har igrunnen besvart ditt eget spørsmål.

Hva skal jeg gjøre? Jeg har lyst til å bli sammen med hun, men jeg vil ikke bli stemplet som en drittsekk heller... :no:

Jeg synes du skal ta deg sammen.

 

Slik som du beskriver problemstillingen, synes jeg du virker som en svak person.

 

Som Gypsy sa:

 

Drop it.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Litt skummelt at folk faktisk må spørre om slikt, burde da si seg selv at det ikke er spesielt smart?

Med syv milliarder mennesker på jorden, er det nok av folk som har forskjellige meninger om hva som er "spesielt smart". Og hvem vet, kanskje det blir et lykkelig forhold som varer i flere tiår? Eller kanskje det blir slutt etter noen uker.

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Hvordan er "regelen"? (Din alder+7)/2 = din partners alder (nedre grense).

 

(25+7)/2 = 16

 

Jeg for min del sier som nevnt her: Move on!

15 år, hun er ikke engang ferdig med ungdoms-skolen...

Regelen er faktisk alderen / 2 + 7. Og da får man 25 / 2 = 12,5 + 7 = 19,5. :p

 

Men ja. Om hun er 100% med, kjør på.

 

Aah, syns det var noe som ikke stemte helt :tease:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

hvordan kan dette være noe du i det hele tatt lurer på? hærregud! hva faen feiler det folk?

 

hold deg unna barnet! jeg, og loven, driter langt faen i om hun er like moden som ei 90 år gammel dame, så lenge hun er under 16.

 

edit: dette må jo være ett troll.

Endret av Slettet-T9cKWhDpN0
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...