Gå til innhold

Søker seriøse gamere til BF3 platoon


Anbefalte innlegg

Vi har dannet en platoon for seriøse gamere på bf3, og søker nå seriøse gamere som setter lagspill høyt. Vi spiller på Playstation 3. Vi er allerede 14 medlemmer, og håper det kommer fler :)

Så hvis DU er en seriøs gamer som setter pris på gode lagkamerater, så ta en titt på platoonen vår: http://battlelog.battlefield.com/bf3/#!/bf3/platoon/2832655391343838016/

 

EDIT: Det er en fordel om du har mikrofon, så vi kan kommunisere via skype, men det er ikke nødvendig :)

Endret av Gekko96
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Seriøse gamere som i at vi har godt lagarbeid og ikke løper rundt på egenhånd som folk i cod. Dessuten er vi for å gi alle en sjanse, og det er hvordan personen spiller som faktisk teller. Og jeg skrev SERIØSE gamere, ikke BEST I VERDEN :)

 

EDIT: Hvis man bare prøver å spille med oss, så forstår man.

Endret av Gekko96
Lenke til kommentar

Er man ute etter seriøst lagspill, så må folk slutte å kjøpe BF, cod og resten av den type spill denne generasjonen.. Eneste som holder mål er CS og gamle Socom på PS2.

Er jo så mye mangler med spill som BF og COD online at det er horribelt.

 

Snakker ikke om gameplayet, men ting som lobby, mulighet til skreddersy rom og server inndeling, push to talk, chat, osv..

 

Begynn å krev mer fra utviklerne folkens..sløvt arbeid så til de grader.

 

Rundebasert vs respawn er jo smak og behag, men må si etter min mening at rundebasert er bedre sydd for slikt.

 

Poenget er uansett at når man ser "seriøs lagspill gaming" i kombinasjon med COD, BF o.l.. så må jeg bare le.

Endret av Dennis Aron
Lenke til kommentar

Interressant, er ute etter noen å spille sammen med i BF3. Er selv fan av å være loneshark(på PC) og spraye alle ned, men er enda større fan av lagspill, det er gøy! :)

 

Når du sier kommunisere over Skype, er det Skype på PC da eller fins det til PS3? Er litt uviten på det området. :)

Har mic. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...