Jofred Skrevet 7. februar 2012 Skrevet 7. februar 2012 Når jeg prøver å importere fra minnepinnen min finner sier dropbox at det ikke finnes noen bilder der, desverre.
Jofred Skrevet 7. februar 2012 Skrevet 7. februar 2012 Prøv å formater minnepinnen din til FAT. Den har stått på "importerer" en god stund nå, regner med den kommer til slutt. Takk for tipset
-Night- Skrevet 9. februar 2012 Skrevet 9. februar 2012 da har jeg kommet oppi 22GB gratis plass da >D
EnvyAndroid Skrevet 9. februar 2012 Skrevet 9. februar 2012 (endret) da har jeg kommet oppi 22GB gratis plass da >D jeg slår deg med 2,5 GB men bruker bare 1,5 GB. er veldig praktisk å kunne synce filer mellom stasjonær laptop og telefon Endret 9. februar 2012 av EnvyAndroid
teitur Skrevet 9. februar 2012 Skrevet 9. februar 2012 Fikk skikk på androidappen etterhvert. Slettet programvare, avinstallerte og installerte på nytt. Da synket den bildene som feilet uten problemer, og deretter noen store tullevideoer av ( 500MB+ ) jeg tok opp bare for å få fylt opp.
XmasB Skrevet 14. februar 2012 Skrevet 14. februar 2012 Er den ikke tilgjengelig fra Market? Dropbox finner du i Market: https://market.android.com/details?id=com.dropbox.android Men beta versjonen som støtter automagisk opplasting finner du på forumet. I skrivende stund er vel siste versjon her: http://forums.dropbox.com/topic.php?id=53817 Et søk på nettet hadde gitt deg samme info.
BIG1 Skrevet 21. februar 2012 Skrevet 21. februar 2012 (endret) Så det er bare å hente ned nyeste beta klienten i din første link, og starte å legge opp 5GB bilder for å få økt plass?Edit: Snakk om via windows klient, og ikke android phone.Du kan ikke bare laste opp bildene som normalt ved å kopiere de inn i Dropbox-mappen, du må bruke funksjonen de betatester. Etter du har lagt inn bilder/film på en minnepenn (eller hva som helst som bringer frem AutoPlay menyen), vil Dropbox skanne gjennom enheten for å finne bilder og video for deretter å laste de opp. Takker! Endret 22. februar 2012 av BIG1
Anbefalte innlegg