Gå til innhold

BitTorrent-gigant legger inn årene


Anbefalte innlegg

btjunkie er jo bedre en TPB.

var* mener du

 

Kanskje, men mye bedere utvalg på TBP samt at der kan jeg bare gå på topp100 - tvserier så finner jeg med en gang ut om nyeste favorittserien min har kommet ut :)

 

btjunkie hadde absolutt bedre utvalg en TPB, derfor jeg gikk bort fra TPB. TPB lever bare på rykte, og er fylt med passordbeskyttede rarfiler og ting som trenger "coralplayer" for å spilles av.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

btjunkie hadde absolutt bedre utvalg en TPB, derfor jeg gikk bort fra TPB. TPB lever bare på rykte, og er fylt med passordbeskyttede rarfiler og ting som trenger "coralplayer" for å spilles av.

 

hmm, det jeg husker fra btjunkie var at når du sorterte torrenter etter mest seeds/mest opoulær var det kun filmer og serier som var populære for 1 måned siden. Der er TBP bedre, oftest når jeg er der inne vet jeg ikke hva jeg skal se etter, derfor lar jeg siden finne noe bra for meg.

Lenke til kommentar

hmm, det jeg husker fra btjunkie var at når du sorterte torrenter etter mest seeds/mest opoulær var det kun filmer og serier som var populære for 1 måned siden. Der er TBP bedre, oftest når jeg er der inne vet jeg ikke hva jeg skal se etter, derfor lar jeg siden finne noe bra for meg.

 

Det man har IMDb for.

Lenke til kommentar

Det finnes alltid alternativer. Tror ikke de tar knekken på torrent-samfunnet med det første. Man kan tross alt være ganske så eksotiske med gjemmesteder. :) TPB og Demonoid tviler jeg på blir tatt ned med det første.

 

Det å plugge torrent sider blir litt som det amerikanerne beskrev under Vietnam krigen.

De tok livet av en vietnameser og det stod 2 klare til å ta hans plass på grensa.

Samme med disse torrent sidene, du plugger en og en ny spretter opp.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Håper sannelig KAT ikke blir lagt ned, ellers må jeg vel over til TPB eller torrentbox :(

 

Hvilken URL har KAT? Og hvorfor er den så bra?

Hva regnes forresten som de 5 beste torrentsidene?

kat.ph

 

Jeg synes den er veldig god, mange seeders, og på forsiden står ukens/dagens mest populære torrents i kategori etter film, serie, spill, osv, men jeg anbefaler å sjekke ut siden :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...