Gå til innhold

Cube World


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 år senere...

Cube World Wiki

Edit:::

Noen par ting som jeg har plukket opp:

  • Tiden går raskere når du sover (vet ikke om det er kun om natten, har ikke prøvd å sove på dagtid)
  • Ranger er overpowered
  • Snakk med Innkeeper for å resette dagen til 07:00 AM
  • Du kan forandre skillpoints med å finne classtraineren din og høyreklikke på de skills du har valg.
  • Fiender med +2/+3 osv dropper bedre loot og er vanskeligere å drepe.
  • Du må ha 5 poeng før du kan begynne på neste skill, hanglider / båt o.l.
  • Hvis du vil gi items til en alt, så forsvinner ikke tingene når du logger deg ut av din verden.

Vanskelighetsgraden på fienden (ikke jeg som har skrevet betegnelsen)

White=Push over

Blue=Your level

Orange=Slightly over your level but still killable

Red=Way over your level and will most likely fuck your day up

 

 

 

 

(ser helt jævlig ut det jeg har skrevet, engelsk og norsk passer ikke sammen :p)

Endret av -Léon-
Lenke til kommentar

Noen som har kjøpt og prøvd dette? Anbefales? Ser jo ut som et artig spill, men vil da tro at det er en god del bugs?

 

Ingen spesielle bugs. Spillet viker veldig solid, og når man kommer inn i det er det ganske artig også! Kun spilt for meg selv til nå, men kan helt klart anbefale det!

Lenke til kommentar

Utrolig tøft spill, men det lider av ganske katastrofale frame drops til tider. Går fra 70 i ett sekund til 2 i det andre. I tillegg er det litt irriterende at r brukes til så å si alt. Ikke rent sjeldent at jeg skal åpne en dør, crafte, sove eller liknende, men ender opp med å ride dyret mitt. Men det er alpha, og fremdeles meget kult.

Lenke til kommentar

Kjøpte det bare, utrolig fett spill :) Mye som mangler føler jeg, men det blir nok en bra utvikling! Litt irriterende at jeg må legge til serveren på listen hver gang jeg skal spille da. Samt som skrevet at R brukes til alt. Ikke alltid kult å sette seg opp på påfuglen når man egentlig skal inn en dør..

Lenke til kommentar

Har spilt det litt, ganske vanskelig synes jeg, har en warrior og en rogue, startet nylig roguen, skal prøve å komme så langt som mulig uten å dø, er på lvl 6 nå, største frykten min er å møte wizards/witches om natten, så jeg ikke ser dem før de har siktet seg inn på meg med dødsstrålen sin.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...