C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 5. februar 2012 Skrevet 5. februar 2012 (endret) Никель, Му́рманская о́бласть, Россия. 2011 Endret 5. februar 2012 av C₈H₁₀N₄O₂
Mannen med ljåen Skrevet 5. februar 2012 Skrevet 5. februar 2012 (endret) Я был там. Она выглядит так же плохо, как на изображении. Я вижу, вы не использовали цветную пленку. Есть нет цвета никель в любом случае. Если это не читается, виноват Google Translate. Jeg har vært der, og det ser like ille ut i virkeligheten. Jeg ser at du ikke brukte fargefilm. Men det er ikke farger i Nickel allikavel. Endret 5. februar 2012 av Mannen med ljåen
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 6. februar 2012 Forfatter Skrevet 6. februar 2012 Akk ja, det er rimelig ille der. Det eneste som kunne sies å være fargerikt var folka som bor der, som til tross for omgivelsene var riktig så muntre gjestfrie av seg. Gjennomsnittlig levealder for befolkningen var ifølge tolken rett over 50 år.
k-h-s Skrevet 19. februar 2012 Skrevet 19. februar 2012 Lurer litt på komposisjonen her... Hvorfor ikke valgt "liggende"?
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 19. februar 2012 Forfatter Skrevet 19. februar 2012 Lurer litt på komposisjonen her... Hvorfor ikke valgt "liggende"? Fordi jeg syntes samspillet mellom elementene i bildet ble bedre med kvadratisk beskjæring; det ble litt for utflytende og statisk for min smak med rektangulært liggende format.
RasmusKRiis Skrevet 20. februar 2012 Skrevet 20. februar 2012 LIker bildet, passet velidg bra i sort/hvitt synes jeg. Liker også kontrasten som skapes mellom dyrelivet i forgrunnen og industrien i bakgrunnen. Jeg personlig synes at den liggende versjonen ble bedre. Er ikke helt sikker på om jeg likte strømledningene i toppen av bildet, men er veldig usikkerkan godt være at det er bedre å la de være.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå